Vinterferie med KLM!

Tusen hjertelig takk:) For og si det sånn synes jeg det faktisk er kjekt og lese å skrive trip reporter:D Når jeg leser de andres blir jeg full av fly adrenalin. Kjekt å lese om andres turer synes jeg:) Skal skrive mange i framtiden:D

Når du blir voksen mann får du sørge for å få deg en jobb som inkluderer mye reising i jobben!

Fin rapport! Takk skal du ha!

BF:cool2

Trip rapporterna för mig blir roligare när skribentens personlighet kommer fram och DET har du lyckats med!

Maaland, vil nødig skrøyte. Neida. Var veldig bra, skal prøve å får overgått deg i sommerferien :D
Litt travel i skrivingen kansje? :P
Edelweiss må ha noen av de fineste A330ene som finnes, det er bare ubeskrivelig! Og han der rikingen, er det han som ikke har råd til å fly?

KLM sine smørbrød med ost, er det beste du kan få på noe fly. Ingen over, ingen ved siden! Og det var en flott report, forventer en fra turen til OSL også :D

Ja, rikingen har ikke rå til og fly:D Men han Johan(piloten) tjener grabs på det, han er gammel long houl med 767 å777:d

joda, kommer en fra OSL også:)

Takk for kommentarer:) Flere kommer:)

Tusen hjertelig takk:) For og si det sånn synes jeg det faktisk er kjekt og lese å skrive trip reporter:D Når jeg leser de andres blir jeg full av fly adrenalin. Kjekt å lese om andres turer synes jeg:) Skal skrive mange i framtiden:D

Helt enig jeg og får fly adrenalin og det er knall kjekt og lese andres trip reports.

En veldig stor takk til alle som skriver trip reporter :):)

Back