• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vil du være med på DO igjen?

Re: Vil du være med på DO igjen?

We just received approval from the DOT to operate the charter, so bookings are now formally open! :)

If you already signed up, you will receive the username and password to the private site tonight.

Regards Oliver2002

Just sent out the passwords to the private site. Please make sure you send your payment this week :)

Er det mulig for de av oss som ikke er påmeldt, men som er listet på den forrige mailinglisten fra Nov 09 å IKKE få sendt mailene om dette DO'et?

Blir av og til spammet ganske kraftig, og jeg er ikke interessert i disse e-postene. Er en helt annen ting om jeg hadde vært deltaker noe jeg ikke er.

Unsticker denne da DOet begynner for de første idag....og neste gruppe i morgen

Gleder meg :)

God tur til alle der skal afsted... Er mere end almindelig misundelig....

Ferdig paa DO naa.

Fantastisk uke med once in a lifetime opplevelser!

Aa vaere foerste gruppe som fikk en meget detaljert tour inni Dreamliner #003 var en skikkelig hoeydare. At vi toppet fjoraarets DO, tror jeg alle er enige i at vi gjorde

Stor takk til de som tok turen.

Nok en kjempetur og skal innromme at jeg ikke engang hadde fantasert om aa faa slippe inn i en av de flygene 787ene.....defintivt en MegaWOW-opplevelse :D

Veldig veldig bra! Stor takk til Tommy som ordnet dette. En vanvittig opplevelse hos Boeing i Seattle!

Men hvem tar ansvaret for å gi oss en bred, utfyllende tripreport med masse bilder?

BF:fly

Back