Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Vil du være med på DO igjen?
Først vil jeg takke alle som deltok i fjorårets event. Jeg håper alle var fornøyd med opplevelsen.
Hva skjer i år?
Star Mega Do II
Highlights: Heinkell Trocken med Wolfgang Mayrhuber og Jaan Albrecht i Frankfurt. kasser med Champers over atlanteren. Ett par Shiner med Jeff Smisek og en portvin med Graham Atkinson i Houston. Åpen bar i 5 timer sammen med en stabel med Airline Execs på den første Frequent Traveler Awards. En plass ombord en av Dag sine 757-300 for enda en party flight, i år med plass til beina
. Ei Cola til 2 dollar sammen med Doug Parker i Phoenix. Enda en partyflight, den neste til Payne Field (skal vi buzze tårnet der kanskje ?
). Som en av de første i verden, sjekk ut verdens vakreste dame, Lufthansas første 747-8 Intercontinental, nærmere kommer du ikke.
Dette er bare litt av opplevelsene i år..
Program
2. november
Programmet starter på Lufthansa Aviation Center i Frankfurt. Festmiddag i Lufthansa's kantine
3. november
Gruppen flyr til Houston på LH440 eller CO47, tour i Lufthansa's F terminal før flightene. Hørte jeg Party flight??
Liten ankomst reception i en av CO's hangarer på kvelden
4. november
Full dag hos CO, inkludert sessions med UA og CO executives, inkludert Jeff Smisek. Ett par hemmelige gjester vil virkelig skape interesse
På kvelden hostes den første Frequent Traveler Award på Sheraton IAH
5. november
Ut å fly. Vi har chartret en 757-300 fra CO og har opsjon på enda en 757-300 eller en 739/738. I fjor var 229 med på tur, i år har vi over 100 flere plasser tilgjengelig. Første stop blir Phoenix der vi vil besøke US Airways og Doug Parker. Turen deretter går til Payne Field der Boeing vil besøkes. En meget spesiell tour satt sammen av Lufthansa og Boeing blir mer spesielt en du noen gang har opplevd på Everett.
6. November
Retur med Dags 757 til Houston (Optional)
Kostnader (fra FT)
Costs:
The pricing for the event will be in multiple blocks:
The scheduled flights
LH has published a group fare for those starting in the US (JFK-FRA-IAH) and we will soon have a group fare for those starting in Europe (FRA-IAH//SEA-FRA). In order to allow some of you to try out a different airline, LX has arranged for a one way group fare (JFK-xZRH-FRA).
For those starting in Europe:
LH FRA-IAH (1374$++) // SEA-FRA (1544$++) = 2918$ plus YQ plus taxes in Business (Z)
Feeders will be available (CO/UA in domestic USA, LH in Europe), however they will be 150$++ for CO/UA and 120€++ for LH, so you may be better off making your arrangements. There will be the facility to request a feeder in the booking form. If we have more than 10 (from OSL-FRA for example) we can apply for a group fare which will be about 10% lower than the W fares.
We are still working on lowering these prices and as things stand some discounts (aprox 5%) may apply to the group fare if certain conditions are met. Stay tuned.
Note: like last year these tickets are not upgradeable. Miles are earned just like you would for a regular ticket. The flexibility of these tickets will be restricted. Like last year there will be a change fee. Also we will collect a non refundable component on the tickets to avoid changes and cancellations that caused a lot of last minute headaches last year.
CO may (if there is sufficient demand) offer a meetingworks discount for all scheduled CO metal flights to and from the events like last year which is 5-10% off on published prices depending on the fare booked.
The Charter
The charter price will include transportation and service from/to IAH-PHX-PAE. If you choose to attend the event starting in PHX, no discount will be available. As mentioned above the repositioning leg back to the location where the charter came from is optional (so PAE-IAH on the morning of the next day is included in the price, but you don't have to take it and can stop in PAE/SEA)
The pricing will be: 1499$ for the F seating, 699$ for economy. This year we have to go for Paypal again. We will collect the money in US$. If you use your checking account and transfer a balance, this will be free, if you use a credit card to pay, we will add the applicable paypal processing fee. This year we will negotiate with Paypal before collecting the money so the booking process will be less painful.
This year we will collect a non refundable deposit of 100$ for sign up once the charter booking opens. This is to avoid the problems we had last year when over 500 signed up but we had to sweat buckets to get 220 to pay up when the charter opened for sale.
Så charteren koster omtrent det samme som i fjor bak gardina. T/R Europa i økonomi koster 700 dollar.
Overnatting
Vi har laget en avtale med Starwood om overnatting. Avtalen innebærer også en fast track til status hos denne kjeden. Bor du på deltakerhotellene får du automatisk SPG Gold ved booking og triple stays underveis noe som vil få deg halvveien til Platinum
Prisene er:
Westin Time Square (for de som starter i USA) 249 dollar
Sheraton Frankfurt: 99 Euro
Sheraton IAH: 99 Dollar
Westin Seattle: 149 Dollar
Prisene er pr natt pr dobbelrom, man kan dele
Vi har allerede litt over 100 deltakere som har betalt depositumet på 100 dollar , av disse 3 fra forumet her.
Dersom du vil være med, meld deg på snarest. Billettering vil foregå til midten av august, men først til mølla prinsippet gjelder.
Følg diskusjonen og finn viktig info her: http://www.flyertalk.com/forum/comm...gado-2010-smd2-nov-1-6-2010-masterthread.html
Meld deg på her:
https://www2.starmegado.com/signup/
Hjertelig velkomme skal du være og er det noen spørsmål, er det bare å fyre løs i denne tråden
Først vil jeg takke alle som deltok i fjorårets event. Jeg håper alle var fornøyd med opplevelsen.
Hva skjer i år?
Star Mega Do II
Highlights: Heinkell Trocken med Wolfgang Mayrhuber og Jaan Albrecht i Frankfurt. kasser med Champers over atlanteren. Ett par Shiner med Jeff Smisek og en portvin med Graham Atkinson i Houston. Åpen bar i 5 timer sammen med en stabel med Airline Execs på den første Frequent Traveler Awards. En plass ombord en av Dag sine 757-300 for enda en party flight, i år med plass til beina


Dette er bare litt av opplevelsene i år..
Program
2. november
Programmet starter på Lufthansa Aviation Center i Frankfurt. Festmiddag i Lufthansa's kantine
3. november
Gruppen flyr til Houston på LH440 eller CO47, tour i Lufthansa's F terminal før flightene. Hørte jeg Party flight??
Liten ankomst reception i en av CO's hangarer på kvelden
4. november
Full dag hos CO, inkludert sessions med UA og CO executives, inkludert Jeff Smisek. Ett par hemmelige gjester vil virkelig skape interesse
På kvelden hostes den første Frequent Traveler Award på Sheraton IAH
5. november
Ut å fly. Vi har chartret en 757-300 fra CO og har opsjon på enda en 757-300 eller en 739/738. I fjor var 229 med på tur, i år har vi over 100 flere plasser tilgjengelig. Første stop blir Phoenix der vi vil besøke US Airways og Doug Parker. Turen deretter går til Payne Field der Boeing vil besøkes. En meget spesiell tour satt sammen av Lufthansa og Boeing blir mer spesielt en du noen gang har opplevd på Everett.
6. November
Retur med Dags 757 til Houston (Optional)
Kostnader (fra FT)
Costs:
The pricing for the event will be in multiple blocks:
The scheduled flights
LH has published a group fare for those starting in the US (JFK-FRA-IAH) and we will soon have a group fare for those starting in Europe (FRA-IAH//SEA-FRA). In order to allow some of you to try out a different airline, LX has arranged for a one way group fare (JFK-xZRH-FRA).
For those starting in Europe:
LH FRA-IAH (1374$++) // SEA-FRA (1544$++) = 2918$ plus YQ plus taxes in Business (Z)
Feeders will be available (CO/UA in domestic USA, LH in Europe), however they will be 150$++ for CO/UA and 120€++ for LH, so you may be better off making your arrangements. There will be the facility to request a feeder in the booking form. If we have more than 10 (from OSL-FRA for example) we can apply for a group fare which will be about 10% lower than the W fares.
We are still working on lowering these prices and as things stand some discounts (aprox 5%) may apply to the group fare if certain conditions are met. Stay tuned.
Note: like last year these tickets are not upgradeable. Miles are earned just like you would for a regular ticket. The flexibility of these tickets will be restricted. Like last year there will be a change fee. Also we will collect a non refundable component on the tickets to avoid changes and cancellations that caused a lot of last minute headaches last year.
CO may (if there is sufficient demand) offer a meetingworks discount for all scheduled CO metal flights to and from the events like last year which is 5-10% off on published prices depending on the fare booked.
The Charter
The charter price will include transportation and service from/to IAH-PHX-PAE. If you choose to attend the event starting in PHX, no discount will be available. As mentioned above the repositioning leg back to the location where the charter came from is optional (so PAE-IAH on the morning of the next day is included in the price, but you don't have to take it and can stop in PAE/SEA)
The pricing will be: 1499$ for the F seating, 699$ for economy. This year we have to go for Paypal again. We will collect the money in US$. If you use your checking account and transfer a balance, this will be free, if you use a credit card to pay, we will add the applicable paypal processing fee. This year we will negotiate with Paypal before collecting the money so the booking process will be less painful.
This year we will collect a non refundable deposit of 100$ for sign up once the charter booking opens. This is to avoid the problems we had last year when over 500 signed up but we had to sweat buckets to get 220 to pay up when the charter opened for sale.
Så charteren koster omtrent det samme som i fjor bak gardina. T/R Europa i økonomi koster 700 dollar.
Overnatting
Vi har laget en avtale med Starwood om overnatting. Avtalen innebærer også en fast track til status hos denne kjeden. Bor du på deltakerhotellene får du automatisk SPG Gold ved booking og triple stays underveis noe som vil få deg halvveien til Platinum
Prisene er:
Westin Time Square (for de som starter i USA) 249 dollar
Sheraton Frankfurt: 99 Euro
Sheraton IAH: 99 Dollar
Westin Seattle: 149 Dollar
Prisene er pr natt pr dobbelrom, man kan dele
Vi har allerede litt over 100 deltakere som har betalt depositumet på 100 dollar , av disse 3 fra forumet her.
Dersom du vil være med, meld deg på snarest. Billettering vil foregå til midten av august, men først til mølla prinsippet gjelder.
Følg diskusjonen og finn viktig info her: http://www.flyertalk.com/forum/comm...gado-2010-smd2-nov-1-6-2010-masterthread.html
Meld deg på her:
https://www2.starmegado.com/signup/
Hjertelig velkomme skal du være og er det noen spørsmål, er det bare å fyre løs i denne tråden
Last edited: