Vil du reservere? Ok, men ikke mulig

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Var litt forbauset over at jeg ikke fikk tilbud om å bestille sete ved reservering. Så fikk jeg en mail nå, der det står følgende:

"Du har ikke forhåndsreservert sete
Liker du å vite hvor du skal sitte? Ønsker du å være sikker på at du får sitte sammen med ditt reisefølge? Hos oss kan alle reisende forhåndsreservere sete.

Klikk her for å forhåndsreservere sete nå >>

Jeg klikker i vei og får følgende:

"06:15 Oslo-Gardermoen
10:45 Varna 29. jul 2010
DY5572 - Lavpris
Reisetid: 3:30
Setereservasjon
(Ikke mulig)
"

:headbang

Det er ikke mulig å reservere sete på flyvninger til Burgas, Varna, Korfu, Pula, Rijeka, Kos, Szczecin, Palanga, Pristina og Sarajevo. At Norwegian likevel sender e-post med oppfordring om å reservere sete, tyder på en bug i systemene deres.

Alt noen vet ! :) Kunne faktisk tenke meg å reservere sete på denne strekningen, er jo over tre timer så betaler gjerne litt for å unngå midtsete.

Du får møte opp en drøy time før avgang, da. Da er garantert enten rad 1 eller nødutgang ledig

Det er ikke mulig å reservere sete på flyvninger til Burgas, Varna, Korfu, Pula, Rijeka, Kos, Szczecin, Palanga, Pristina og Sarajevo. At Norwegian likevel sender e-post med oppfordring om å reservere sete, tyder på en bug i systemene deres.

Har du noen forklaring på hvorfor dette ikke går? Jeg ser ikke helt grunnen, men den er sikkert åpenbar? :)

Back