Bilbao ble fløyet i 2008, men lagt ned akkurat som Sevilla som jeg også synes er en mer spennende destinasjon. SAS hadde mange spennende ruter i 2008-satsingen (f.eks. Madeira, Lyon, Sevilla, Bilbao, Valencia, Palermo, Cagliari og Napoli), men de ble altfor smale sammenliknet med de store Syden-destinasjonene som det viste seg at folk egentlig ønsket.
Var ikke Catania med i 2008 bølgen ?
Nei, det tror jeg ikke. SAS fløy bare til Palermo på Sicilia, en rute som for øvrig også ble fløyet i 2009.
SAS fløy på Catania - men muligens bare fra ARN og CPH
Jeg vil boikotte dette tullet i protest mot at SAS aldri kan få åpnet noen nye ruter fra Norges 5. største by; KRS!ld
BF:angry:
Synes i nordmænd skal vælge en destination som SAS aldrig har befløjet og som samtidig kunne være et fint ferie sted....
Tænker så lige på Korsika eller Sardinien....Her tror jeg ikke at SAS har haft trafik til
Hilsen Ole
Jeg vil boikotte dette tullet i protest mot at SAS aldri kan få åpnet noen nye ruter fra Norges 5. største by; KRS!ld
BF:angry:
åhja...når du nævner det Flemming...Ruby Rejser fra AAR !!!!Korsika er klart interessant. Mener SAS har fløjet noget charter med Q400 nogle enkelte gange, men ikke rute.
My bets are on a destination in Italy. Either Venice or Florence
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.