EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 Aug 2005 #22 Ooops... ja! Men jeg betaler visst ganske ofte en slags bonus tilbake også...
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 15 Aug 2005 #23 Originally posted by EB Ooops... ja! Men jeg betaler visst ganske ofte en slags bonus tilbake også... Click to expand... Hvilket veddemål er det nå som er på gang? :smokin
Originally posted by EB Ooops... ja! Men jeg betaler visst ganske ofte en slags bonus tilbake også... Click to expand... Hvilket veddemål er det nå som er på gang? :smokin
EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 Aug 2005 #24 Ikke noe veddemål... Det er snakk om t-skjorter, kopp, flymodeller, flyblader, flykort, safty onboard etc. som CK "arver"...
Ikke noe veddemål... Det er snakk om t-skjorter, kopp, flymodeller, flyblader, flykort, safty onboard etc. som CK "arver"...
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 15 Aug 2005 #25 Originally posted by EB Ikke noe veddemål... Det er snakk om t-skjorter, kopp, flymodeller, flyblader, flykort, safty onboard etc. som CK "arver"... Click to expand... Aaahh stemmer, det er bare med LN-MOW du har veddemålene. :cool2
Originally posted by EB Ikke noe veddemål... Det er snakk om t-skjorter, kopp, flymodeller, flyblader, flykort, safty onboard etc. som CK "arver"... Click to expand... Aaahh stemmer, det er bare med LN-MOW du har veddemålene. :cool2