VG med mer reflektert informasjon om oppgradering

Takk for link. Det er vel fortsatt bare business i Europa SN auksjonerer bort? Prisen på 35 000 m&m er vel også bare fra dyr økonomi og 50 000 ellers? Synes nå også at sk sin pris på 40 000 for stanby oppgradering er stiv, og rapporter her tyder på at de forhåndsoppgraderingene SK sukret prisstigningen med er humbug når de ikke oppgraderer med 25% kabinfaktor.

1993 ringte og ville ha tilbake illustrasjonsbildet sitt.

1360586749563_956.jpg

BA burde blitt nevnt, det trengs ikke mange avios for å oppgradere fra WTP+ til CW en vei selv om man kjøper poeng. Ihvertfall langt bedre enn SAS sine 40k poeng. Mens jeg skriver dette har BA telefonen tekniske problemer så jeg ikke får oppgradert (award tilgjengelighet checked og ok) :angry:

BA burde blitt nevnt, det trengs ikke mange avios for å oppgradere fra WTP+ til CW en vei selv om man kjøper poeng. Ihvertfall langt bedre enn SAS sine 40k poeng. Mens jeg skriver dette har BA telefonen tekniske problemer så jeg ikke får oppgradert (award tilgjengelighet checked og ok) :angry:

Tror ikke det er noe høy andel av VGs lesere som kjenner til BA produktet WTP (og at man må ha WTP for å kunne oppgradere til C)...

Back