• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

VG med mer reflektert informasjon om oppgradering

Takk for link. Det er vel fortsatt bare business i Europa SN auksjonerer bort? Prisen på 35 000 m&m er vel også bare fra dyr økonomi og 50 000 ellers? Synes nå også at sk sin pris på 40 000 for stanby oppgradering er stiv, og rapporter her tyder på at de forhåndsoppgraderingene SK sukret prisstigningen med er humbug når de ikke oppgraderer med 25% kabinfaktor.
 
1993 ringte og ville ha tilbake illustrasjonsbildet sitt.

1360586749563_956.jpg
 
BA burde blitt nevnt, det trengs ikke mange avios for å oppgradere fra WTP+ til CW en vei selv om man kjøper poeng. Ihvertfall langt bedre enn SAS sine 40k poeng. Mens jeg skriver dette har BA telefonen tekniske problemer så jeg ikke får oppgradert (award tilgjengelighet checked og ok) :angry:
 
BA burde blitt nevnt, det trengs ikke mange avios for å oppgradere fra WTP+ til CW en vei selv om man kjøper poeng. Ihvertfall langt bedre enn SAS sine 40k poeng. Mens jeg skriver dette har BA telefonen tekniske problemer så jeg ikke får oppgradert (award tilgjengelighet checked og ok) :angry:

Tror ikke det er noe høy andel av VGs lesere som kjenner til BA produktet WTP (og at man må ha WTP for å kunne oppgradere til C)...
 
Back
Top