Verv SK fans, gi CK en tatoo

Det var ikke så vondt som jeg hadde trodd, men den ble større enn jeg hadde tenkt
Måtte dog høre på fagfolk, og gutta på Lucky 7 Tattoo i Øvre Slottsgate kan greiene
Det ble en klassisk blå SAS, selv om branding-gjengen i STO helst så at jeg hadde kjørt den blå firkanten (men DEN hadde blitt stor, det var pain nok å fylle i de blå bokstavene)

Den gjennomsnittlige tiden et internasjonalt firma beholder sitt navn eller en person er ansatt hos et forma er jo ganske kort sammenlignet med hvor lenge et tatovering varer...

Da er det bare å vente på at SAS annonserer ny branding, inkludert en helt ny logo :D

Ja, SAS har jo skiftet navn en rekke ganger :rolleyes:
Skal vi se: DDL, ABA, DNL, SAS, SILA, Spanair, Air Botina, Blue1, Air Baltic, Widerøe, Braathens. Hvor mye ville du satset på at det finnes et flyselskap som heter SAS om 40 år?

Skal vi se: DDL, ABA, DNL, SAS, SILA, Spanair, Air Botina, Blue1, Air Baltic, Widerøe, Braathens. Hvor mye ville du satset på at det finnes et flyselskap som heter SAS om 40 år?

Glem nå ikke navnebyttet fra Scandinavian Airlines System til Scandinavian Airlines :old

Den gjennomsnittlige tiden et internasjonalt firma beholder sitt navn eller en person er ansatt hos et forma er jo ganske kort sammenlignet med hvor lenge et tatovering varer...

Det er vel også kjernen i hvorfor man tar en tattis også, du mister? ;) Jeg ser ikke at Elvis eller bandmedlemmer fra Death From Above 1979 løper rundt i gatene heller, selv om mange mennesker ute i verden tar tattiser med disse menneskene / bandnavnene. Eller Houdini. Marylin Monroe. Just off the top of my head. Så har du Tv-serier som ikke "finnes" lengre, eldgamle filmer, spill, tegneserier, besteforeldre som har dævva, kjæledyr... Ja generelt får man ofte tatoveringer nettopp fordi å minnes sine kjære minner, å aldri glemme en inspirasjon eller en kilde til en stor livspåvirker i ens eget liv.

Hisen ei som ikke har en eneste tatovering, men som har skjønt poenget bak ;)

Det ble en klassisk blå SAS, selv om branding-gjengen i STO helst så at jeg hadde kjørt den blå firkanten (men DEN hadde blitt stor, det var pain nok å fylle i de blå bokstavene)

Har dere en hel egen avdeling som følger opp tatovering av ansatte? ;)

-A

Jeg trodde "branding" betød brennmerking og ikke tatovering.

CLASSIC-S-2.jpg

Det var ikke så vondt som jeg hadde trodd, men den ble større enn jeg hadde tenkt
Måtte dog høre på fagfolk, og gutta på Lucky 7 Tattoo i Øvre Slottsgate kan greiene

Synes det er godt gjort at du stod for avtalen din CK :)

Men du skulle tatt en stor en på overarmen så den hadde virkelig kommet frem i lyset.:D

Flott at du har ett minne fra SAS for evig på kroppe :):drink:up:

Back