I forrige uke ble Norwegian blant Topp 3 i en kåring av Norges beste Facebook-side. Dagen etter runder flyselskapet til Bjørn Kjos 100.000 venner på Facebook og det sender selskapet til topps på listen over landets største selskaper på Facebook. Norwegian er større en selskaper som både Telenor, DnB Nor og Coop.
Rett før jul i fjor ble Kamhaug ansatt som Head of Social Media i SAS, og den nye sosiale medier-sjefen gikk høyt ut. I pur glede over det SAS så langt har fått til på Facebook, har den sjefen lovet å tatovere SAS-logoen på kroppen dersom flyselskapet får 100.000 fans på Facebook i 2011.
Men selv om Norwegian allerede har klart 100.000-målet spørs det om Steffensen Børke (red.anm: DY markedsdirektør) går til det drastiske skritt og tatovere seg.
- Kommer du til å ta noen tatoveringer som en følge av at dere har klart 100.000-merket?
- Nei, her kommer verken jeg eller andre til å tatovere oss, sier Steffensen Børke.
Med fare for å gå litt OT, men i samme løypa. Når WF når 25000 trekkes det ut en Norge Rundt billett... Noe for geeksa her det vel;-)
Da er tattoveringen på plass, og det kommer vel snart bilder. Ser ut som det ble ved ankelen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.