Verdens bedste amenity bag

TG har Rimowa "koffert" ombord F i 380 i en drøss av farger med sånn Occi.... et eller annet produkter. Fine sokker , mask og munnvask... Grei boks når vi gutta har pælmet ut ( les gitt til madammen ) dette Ocietellerannet sølet .:p. Egentlig flott boks..
Krysser potene for at de fortsetter med Rimowa i F til sommeren, må jo ha kit som matcher tralla;)

Om jeg får vite hvor på OSL så slipper jeg fly first igjen for å få tak i flere.
Sjekk ut reisesjappa som ligger på Byporten, Handysize heter den vel. De har alt mulig av tannkrem, shampo, kremer osv. i "godkjent" størrelse, eller som logoen deres sier: "when size matters"

Er det forresten noe sted man kan få kjøpt slike små tannkremtuber? Man sparer jo minst 50-60 gram i håndbagasjen.

Den på bildet ditt tipper jeg inneholder 10 gram og er ikke så lett å få tak i, med mindre du bestiller flere tusen i slengen. Sist jeg klarte å slå kloa i noen sånne var på W Hotel i Taipei. De som selges i en del butikker i Norge (som nevnt lenger opp) er på 25 gram, og er også samme type som ligger i amenity kit til f.eks. SAS.

Jeg foretrekker de på 10 gram i håndbagasjen, også slenger jeg en eller to på 25 gram i kofferten jeg sjekker inn, avhengig av hvor lenge jeg skal være borte.

Krysser potene for at de fortsetter med Rimowa i F til sommeren, må jo ha kit som matcher tralla;)

Sjekk ut reisesjappa som ligger på Byporten, Handysize heter den vel. De har alt mulig av tannkrem, shampo, kremer osv. i "godkjent" størrelse, eller som logoen deres sier: "when size matters"

Fikk rimowa i 77W også. Ellers må jeg si at innholdet er ok på reisen, men går i søpla etterpå. Rimowa er den eneste bagen som er brukbart i etterkant

Noen som har bilde av rimowaen de fikk? Der Rimowa har flere veldig forskjellige modeller som deles ut.

Det er forresten en til salgs på ebay for 105 euro.

Noen som har bilde av rimowaen de fikk? Der Rimowa har flere veldig forskjellige modeller som deles ut.

Det er forresten en til salgs på ebay for 105 euro.
Finnes vel bare en versjon for TG og en for LH, utover det er det vel bare fargene som er forskjellige?

Har blitt produsert en softbag og, men den ble kun delt ut på LH C, tror jeg..

En kort artikkel om FORMIA som leverer i samarbeid med Rimowa.

Gir SAS ut kits på C klasse til feks NY? Hva kan jeg forvente meg?
Du får en liten blå pose med glidelås. Oppi der finner du tannbørste, tannkrem, sokker, maske, lipsyl, fuktighetskrem og øreplugger. Helt ok for turen over.

Og for å trekke i motsatt retning, så nominerer jeg dette til å være den styggeste amenity bag (selv om innholdet selvfølgelig er bra). LH F (gammel type), som ser ut som noen har tatt boblejakka til en nærkis og sydd den om til en liten pose.

WP_20130420_002_zps6e74bfa2.jpg

Last edited:
Den jeg fikk på LH F var blå med imitert skinn rundt glidelåsen så seriøst ut som om den kom fra Nille.

Den jeg fikk på LH F var blå med imitert skinn rundt glidelåsen så seriøst ut som om den kom fra Nille.

:lol: Sikkert ikke usannsynlig!

Er det forresten noen som har reist med LH C gammel konfigurasjon i det siste? Er det de gamle, blå amenity kit som deles ut, eller de nye, brune?

LH F (gammel type), som ser ut som noen har tatt boblejakka til en nærkis og sydd den om til en liten pose.

Fantastisk bra! Sist jeg fløy TH F i mars, fikk vi en helt panser Tumi amenity kit. Fornøyd med denne da dette matcher alt annet crap jeg har fra Tumi.

Det er disse blågrå. De har de hatt en stund.

Aha. Samme som i fjor sommer da. Klarte å lure til meg tre stykker på to flighter, så har en som fortsatt er forseglet og som sikkert gjør en gjesteopptreden på eBay mange år frem i tid :cool:

Fløy TG F 17. april, og var forberedt på å få et Tumi-kit, så gleden var stor da det lå Rimowa-kit i setet. Kitet var attpåtil sølvgrått, slik at det matcher "tanken". Innholdet var riktignok crap, men det brydde jeg meg ikke så mye om. Nappet også til meg et 'dental care kit' på badet. Det besto av en tannbørste og tannkremtube i en fiffig liten plastpose med lokk. Blir nok fast oppbevaringssted for tannbørsten på reise fremover.

Her kan man såvidt se Nille-bagen jeg fikk av LH i F.

attachment.php

Attachments

• nille.jpg
    nille.jpg
    49.1 KB · Views: 615
Back