Verdens bedste amenity bag

Hvis du har tenkt deg til USA, still innom Wahlgreen, KVS eller en annen av de store drugstorekjedene. De har en stor seksjon med småtuber og -flasker av alle typer.

Bruker faktisk en fra United First om dagen. To rom hvorav det er plass til en "literspose" i det ene rommet. Eneste positive jeg egentlig har å si om United Global First sammenlignet med andre First jeg har prøvd.

Takk for denne tråden - nå må jeg ned i kjellerboden med kamera. Fordi:

Like før på-randenselskapet TWA ble spist, fløy jeg First Class til HNL. I amenity-kit fikk jeg: En kalkulator. I plast.

Den var i en gigantisk og øgly fake-leather-amenity-kit som inneholdt de underligste ting. Blant annet en notisblokk og en liten linjal.

Last edited:
BA må ha de minste jeg har sett, her sammenlignet med en ørepropp.

Ja, husker jeg fikk en i den størrelsen den gang det var amenity kit bakerst i bussen på strekningen LHR-MCO. Var ørepropper, sokker, tannkrem, tannbørste og ansiktsmaske.

Ja, husker jeg fikk en i den størrelsen den gang det var amenity kit bakerst i bussen på strekningen LHR-MCO. Var ørepropper, sokker, tannkrem, tannbørste og ansiktsmaske.
Ja, det er fra Premium Economy, business har 2g mer og er Colgate-tuber

Likte bedre innholdet Asiana hadde i First enn hva Lufthansa hadde.

Er det forresten noe sted man kan få kjøpt slike små tannkremtuber? Man sparer jo minst 50-60 gram i håndbagasjen.

attachment.php

I det siste har både Jordan og Colgate solt tannbørster hvor det følger med en liten tannkremtube, sannsynligvis for å lansere nye tannkremer. Har kjøpt et par av disse de siste gangene jeg uansett har trengt ny tannbøste.

Ombord F i deres 744 har TG Tumi... Myk pose/bag . Husker ikke hvilke brandname i sølet der.. Men fine sokker..

Skal ikke uttale meg om 744-kitet, men de har i hvertfall L'Occitane (?) i loungen også, så vil kanskje tro de har det over hele linja. Personlig synes jeg ikke de produktene virker så eksklusive, er liksom noe "hotellshampoo" over dem. :p

Vita hadde et lite utvalg. Kr 12.50 for colgate og Kr 15.50 hvis du vil ha hvite tenner :colgate:

Attachments

• pasta.jpg
    pasta.jpg
    65.3 KB · Views: 611
Bruker faktisk en fra United First om dagen. To rom hvorav det er plass til en "literspose" i det ene rommet. Eneste positive jeg egentlig har å si om United Global First sammenlignet med andre First jeg har prøvd.

Hehe. Skulle tro jeg hadde skrevet innlegget selv. Jeg bruker også mappen fra United, og det er ganske riktig det eneste positive som kan sies om United First. Nå skal det nevnes at United Business First kan være OK hvis man reiser i et av flyene med bare to kabiner (gamle CO). UA sine seter er en vits i forhold.

Hehe. Skulle tro jeg hadde skrevet innlegget selv. Jeg bruker også mappen fra United, og det er ganske riktig det eneste positive som kan sies om United First. Nå skal det nevnes at United Business First kan være OK hvis man reiser i et av flyene med bare to kabiner (gamle CO). UA sine seter er en vits i forhold.

Så du synes 2-2-2 på 777 er bedre enn private suiter 1-2-1? :rolleyes:

http://www.united.com/web/en-US/content/travel/inflight/business/default.aspx

http://www.united.com/web/en-US/content/travel/inflight/first.aspx

Det suverent mest positive med UA GF er setet. Mye bredere og privat

Tydeligvis flere varianter i bruk i TG First. På MUC-BKK med 747 fikk jeg en Tumi softbag som jeg syntes var kjip, men som kjerringa likte... På returen BKK-FRA med A346 ble det Rimowa. Innholdet ikke noe å skryte av, men det byttes likevel ut med diverse travel acessories for senere bruk:)

ImageUploadedByTapatalk1373230966.647358.jpg

LH kjører en spesialkampanje i forbindelse med VM. Innholdet er dog det samme gamle trøtte .. ;)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    41.1 KB · Views: 320
Dagens Rimowa hos TG er rååååsa så det holder... B747 MUC-BKK. Innholdet kastet og "kofferten" blir det vel å gi bort til noen mer feminine vesener[emoji3]

12f3b64481e005d5b9f4d68399f4544d.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

Denne fikk jeg på United biz høsten 2015 (er kanskje ikke den samme de har nå?), men den har faktisk blitt brukt en del etterpå [emoji4]
a67286b1f50cac91c838ade880fbdc57.jpg
bcda18d3dec16e0816614683f748710e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back