Verdens bedste amenity bag

Mange av disse er glimrende til å ha i ryggsekken for ladere, harddisk'er, kabler/overganger etc etc ... Min favoritt er CO's gamle C-class kit, hvor man har to rom, lukkbare med glidelås.

Min favoritt er den gamle gjennomsiktige fra SAS, som kan brukes til toalettsaker igjennom security. Mest miljøvenlige de har hatt.

Min favoritt er den gamle gjennomsiktige fra SAS, som kan brukes til toalettsaker igjennom security. Mest miljøvenlige de har hatt.
Støtter den, mine lever enda. (Man får tilsvarende hos Swiss i F-loungen i ZRH også). Samt skoposene til SAS - glimrende som sko- og tøyposer i bagasjen.

Last edited:

Ja, den har jeg også stadig i drift. Hvis du altså mener den to-delte, man kan hæfte sammen med velcro, hvor den ene del er transparent, og den anden grå/brun?

Ja, den har jeg også stadig i drift. Hvis du altså mener den to-delte, man kan hæfte sammen med velcro, hvor den ene del er transparent, og den anden grå/brun?

Jepp, den. Synd at de byttet den til filtøffelen.

Bruker TG C sitt Aigner kit som fast toalettmappe selv, veldig romslig. En annen fin en er BA F av Anya H. Bra design, skulle bare vært bittelitt større.

Samt skoposene til SAS - glimrende som sko- og tøyposer i bagasjen.
Fine de, men skjønner egentlig ikke helt nytten av å dele de ut ombord?

Fikk til og med en liten bag på economy+ hos Air France.

attachment.php

Attachments

• af.jpg
    af.jpg
    39.4 KB · Views: 1,774
TG har Rimowa "koffert" ombord F i 380 i en drøss av farger med sånn Occi.... et eller annet produkter. Fine sokker , mask og munnvask... Grei boks når vi gutta har pælmet ut ( les gitt til madammen ) dette Ocietellerannet sølet .:p. Egentlig flott boks..

Ombord F i deres 744 har TG Tumi... Myk pose/bag . Husker ikke hvilke brandname i sølet der.. Men fine sokker..

Likte bedre innholdet Asiana hadde i First enn hva Lufthansa hadde.

Er det forresten noe sted man kan få kjøpt slike små tannkremtuber? Man sparer jo minst 50-60 gram i håndbagasjen.

attachment.php

Attachments

• asiana.jpg
    asiana.jpg
    49.1 KB · Views: 2,240
Back