Venezia i går

Vidar

ScanFlyer Gold
Venezia i går

Nei,jeg har ikke vært i Venezia,men jeg har en kamerat som har arbeidsplassen sin
på venstre side her:
Sjefsplassen.jpg

og han hadde en tur til Venezia i går.For en gangs skyld hadde han husket kameraet,
og bildene fikk jeg i oppdrag å legge ut.Alle bildene er tatt gjennom vinduene foran i
LN-KHA med kompaktkamera.Synes de ble veldig bra jeg!

CS-DFCDassaultFalcon2000.jpg

Pent fly med pene farger
I-DACZMcDonnellDouglasMD-82DC-9-82-1.jpg

I-DACZMcDonnellDouglasMD-82DC-9-82.jpg

CS-TJGAirbusA321-211.jpg

D-AISRAirbusA321-231.jpg

D-AISRAirbusA321-231-1.jpg

F-.jpg

EI-ENY.jpg

Det var det han rakk før det var deres tur,og som jeg sa til han,send gjerne over
flere bilder.Jeg poster dem så gjerne jeg.Vi tåler mere vi!!

Vidar

Re: Venezia i går

Det er bare å få han og fortsette med fotograferingen. Savner bilder fra Salmonair og Turtel med Airbusen:D. Morsomt å se bilde av Alitalia, det er ikke ofte vi ser her på forumet.

Vi får se om han sender over noe fra i dag.Vet han hadde en spaniatur,men
det er ikke ofte det blir tid til bilder på bakken.

Vidar

I-DACZMcDonnellDouglasMD-82DC-9-82.jpg

Ooohhh, tenk å kunne få reist med en sånn igjen! Har leita meg skakk, men klarer ikke å finne hvor AZ bruker MD'er. Somebody help me, pls? :love

Last edited:

Jeg var i Venezia i sommer og da så jeg flere MD-er fra Alitalia på VCE, jeg tror jeg så en på TRS, på vei til Trieste også.

Thanks, guys! :spin
Da skal jeg begynne å jakte AZ på flyradarn og bruke den data-funksjonen.
Hvis noen skulle ha MD-ruter på rede hånd tar jeg gjerne imot det også... :D

Aj f*n, det er sant, har jo lest lista over de som ikke har "riktig" transponder, men mine få små grå ble lamma da MD kom på banen...

Har søkt litt domestic Italia, men foreløpig ikke klart å finne flytypen på flightene.
Vel, kan ikke reise med det første uansett, så egentlig ingen bråhast. :old

Arrester meg om jeg tar feil, men tror AZ bruker MD på Athen en del.
Lykke til i jakten.

TK :fly

Aj f*n, det er sant, har jo lest lista over de som ikke har "riktig" transponder, men mine få små grå ble lamma da MD kom på banen...

Har søkt litt domestic Italia, men foreløpig ikke klart å finne flytypen på flightene.
Vel, kan ikke reise med det første uansett, så egentlig ingen bråhast. :old

Forsøk Roma - Palermo - så mye MD i Palermo i høst (og det er ikke vondt å være i Palermo uansett ;-) Ville også sett på ruter som Venezia - Palermo , Venezia - Olbia / Cagliari

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.856729,10.789397

Back