• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Veldige prisvariasjoner på Economy Flex

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Veldige prisvariasjoner på Economy Flex

I jobbsammenheng skal jeg på dagstur 30.8 til enten AMS, BRU eller FRA. Det så lenge ut til at det ble Brussel og jeg hadde tenkt å prøve SN. Men nå ser det ut som turen går til Amsterdam i stedet. Hvis så blir tilfelle er planen å reise ut med billig billett fra KLM. Skal jeg hjem samme dag med KLM kommer knapt under 8 000 i billettpris, hvilket er alt for høyt. Dermed blir det SAS hjem. Oppdaget da at det ikke var veldig stor forskjell på prisen med vanslig economy og economy flex. Synes ikke ca 2590 kr fra AMS til Oslo var så ille. Mer poeng og så kan det bli hyggelig å få oppleve gratis mat på SK igjen.

Men oppdaget etterhvert at den flex- prisen var lav sml med destinasjoner. Eksempelvis til FRA tar SK over 5500 kr på economy flex. Noen som vet hva disse voldsomme forskjellene skyldes?

Re: Veldige prisvariasjoner på Economy Flex

Konkurrence! (læs: LH og SK er venner. KL og SK er ikke venner.)

Back