Veldig hyggelig mail fra SAS

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Noen ganger overrasker SAS positivt. I dag fikk jeg en veldig trivelig mail:

Kjære Fnate,

Du er en av våre mest frekvente reisende, og i løpet av de siste årene har vi ønsket deg velkommen om bord på flyene våre mer enn 200 ganger. Jeg vil derfor personlig takke deg for at du har valgt oss som din reisepartner.

Din tid og komfort er viktig for oss! Derfor fokuserer vi kontinuerlig på å effektivisere reisene dine og å tilby en service som gjør det behagelig å fly med oss like ofte som du gjør. Husk å benytte deg av EuroBonus-fordelene dine, spar tid og nyt reisene dine med SAS!

Jeg håper vi gir deg gode opplevelser hver gang du reiser med oss. Men dersom vi skulle mislykkes i å leve opp til forventningene dine om å ta deg til reisemålet ditt så raskt og enkelt som mulig, kan du alltid kontakte oss her.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord igjen.

Vennlig hilsen

Rickard Gustafson
CEO
SAS Scandinavian Airlines System

Ikke noe dikkedarer om å melde meg opp på spørreundersøkelser eller "vi har forøvrig enveis til Bergen for 595,-". Bare en enkel takk for businessen. Det synes jeg var hyggelig.

Nå som du har kontakt, husk å si at SAS får mer business av deg hvis de installerer seter med skuff!

Hvis jeg hadde fått den e-posten, ville jeg umiddelbart lett etter info om min nye EBP-status. Det der blir litt som om Norsk Tipping ringer meg på onsdag kveld etter Viking Lotto-trekningen, og takker for at jeg har spilt VL så lojalt de siste årene :p

Ja, om Norsk Tipping nettopp hadde lansert ideen om kredittkortavgift ;)
(EDIT; og følte et behov for å blidgjøre de aller hyppigste kundene)

Last edited:
Nå som du har kontakt, husk å si at SAS får mer business av deg hvis de installerer seter med skuff!

Elefanten får skrive et personlig brev og utdype. Skuff må man jo ha.

Ja, hvor er Pandion?? ;)

Er nok milevis unna EBP. Ville egentlig bare skryte litt av dem for påfunnet. De får jo så ørene henger av meg når jeg er misfornøyd.

Fikk samme mail tidligere i sommer, bare at han takket meg for over 100 og ikke 200 som deg ;)

Det er bra gjort av SAS. Koster fint lite, og kundene setter pris på det.
Tidligere fikk jeg lignende kort eller brev fra sas hver sommer og hver jul sammen med en liten gave (f.eks. badeball), og satte alltid pris på det.

Fikk samme mail tidligere i sommer, bare at han takket meg for over 100 og ikke 200 som deg ;)

Hvor langt tidsrom er det snakk om? Har vel rundt 50 flighter på SK-metall pr år i snitt de siste årene, de fleste i full flex, men ingen mail. Utrolig bittert :D:D:D

Tja, ikke godt å si. Jeg har 100-150 flighter på SK metall i snitt pr. år de siste 5 årene, samt en hel del på WF metall i tillegg. Ingen brev, men så er jeg en dum TPI kunde, så det er vel så det bør være. :)

Det enkleste er ofte det beste, skal herlig lite til før vi mennesker blir fornøyde!
Kudos til SAS!

141 reiser med SAS i 2010, og 132 i 2011. Har ikke hørt et kvidder, men jeg reiser stort sett kun innenriks så da er jeg vel ikke betydningsfull nok. Men kjekt at iallefall noen får en hilsen i ny og ne!

Back