Noen ganger overrasker SAS positivt. I dag fikk jeg en veldig trivelig mail:
Ikke noe dikkedarer om å melde meg opp på spørreundersøkelser eller "vi har forøvrig enveis til Bergen for 595,-". Bare en enkel takk for businessen. Det synes jeg var hyggelig.
Kjære Fnate,
Du er en av våre mest frekvente reisende, og i løpet av de siste årene har vi ønsket deg velkommen om bord på flyene våre mer enn 200 ganger. Jeg vil derfor personlig takke deg for at du har valgt oss som din reisepartner.
Din tid og komfort er viktig for oss! Derfor fokuserer vi kontinuerlig på å effektivisere reisene dine og å tilby en service som gjør det behagelig å fly med oss like ofte som du gjør. Husk å benytte deg av EuroBonus-fordelene dine, spar tid og nyt reisene dine med SAS!
Jeg håper vi gir deg gode opplevelser hver gang du reiser med oss. Men dersom vi skulle mislykkes i å leve opp til forventningene dine om å ta deg til reisemålet ditt så raskt og enkelt som mulig, kan du alltid kontakte oss her.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord igjen.
Vennlig hilsen
Rickard Gustafson
CEO
SAS Scandinavian Airlines System
Ikke noe dikkedarer om å melde meg opp på spørreundersøkelser eller "vi har forøvrig enveis til Bergen for 595,-". Bare en enkel takk for businessen. Det synes jeg var hyggelig.