• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Veldig glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Veldig glad søndag fra Ris

God morgen med gullvafler og Nespresso. Har akkurat hørt noen fantastiske taler fra andre siden av dammen - vi kan igjen begynne å håpe, håp er jo et av favorittordene mine så det passer fint. Når mannen våkner blir det ny tur i marka - dette blir en glad søndag!

Re: Veldig glad søndag fra Ris

Morn fra offshore sør for Sør-Afrika.

Etter en vindfull natt og godt med bølger begynner nå forholdene å se litt lysere ut. Dagslys har vi og.

Siden nattskiftet er over blir det å sove bort dagen, før det blir ny våken natt. Sånn går nå dagene.

FQTV

Mornings fra Hvalstad. Søndag, så da våknet selvsagt barna ekstra tidlig. Få planer i dag, men de gamle kommer innom på vaffelbesøk og jeg bør få trent litt i kveld. Ha en fin dag

God søndag. Først oppe en tur halv to med en 9-åring med mareritt. Deretter drømte jeg at jeg var stemt inn i kommunestyret i Lillestrøm og lurte fælt på om jeg skulle snakke rett fra levra i kommunestyret eller stille med en fancy power point. Fikk aldri konkludert for 05.58 ble jeg vekket av en 8-åring som blødde neseblod i sengen sin.

Jo, også er Trump leiren i gang med sabotasje, det er jeg helt sikker på. For i går ble jeg tvunget til å kjøre en oppdatering på Iphone mellom 02.00 og 04.00 i natt og nå går det ikke engang an å re-starte telefonen, lyser bare epple. Dette er helt sikkert en bug Trump har krevd lagt inn i oppdateringen for å straffe de Liberale, det er jeg heelt sikker på.:stir

Dejlig Søndag fra Kastrup hvor turen idag går CPH-Berlin-Amsterdam-Aalborg med henholdsvis SAS og KLM, turen for mig byder også på en ny flytype i form af Embraer 190 som jeg aldrig har befløjet før.

Veldig glad farsdag.. Her ble man vekket med sang, kake, kaffe og flotte gaver - Den ellers så "kritisk til rare merkedager laget av habdelsstanden" var plutselig litt mer med på det.

Nå er det ned til sal 1 på Colloseum for en siste kino før det stenger ned, og i kveld blir det stambordet med gutta på Theatercafeen som trist nok stenger i kveld for i første omgang i tre uker.

#Støttopp-ikkebareprat.

God dag fra Thon hotell Narvik. Lurer på hva jeg skal finne på..Ofotbanen og artic train frister. Været er vesentlig bedre enn i går hvor det blåste en del og regn sidelengs. Nå er det vindstille omtrent. Så blir det vel tur på sportspub i kveld for City-Liverpool Sjekka inn for morgendagens retur har jeg også gjort.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Mornings fra Særp. Allerede vært på jobb i 3,5 timer og det er ca 3,5 timer til jeg er ferdig med det som er den eneste jobbedagen denne uken. Kanskje blir det en dag med inntekt neste uke også, hvem vet, nå som landet stenger ned igjenn. Glad jeg verken har lån eller husleie å bekymre meg over
Av de store begivenheter i dette president valget, er det bare Bidens tale i natt, jeg ikke har fått med meg live, Trump familienes taler der de oppfordret til kupp og Rudis tale der han messet om fiksing av valget, samtidig som han fikk beskjed om at alle store tv stasjoner hadde erklært Biden som vinner, ja til og med den fargede reporteren som gråt på CNN fikk jeg med meg, så da får jeg søke på nettet etter talen til Biden.
Senere skal jeg prøve å legge inn en 1|times spasertur i solskinnet, for å få beveget litt på kroppen, før arbeidsdagen er over.

G’morgen fra Vippestaten. Eller er det fake news? :p

Selv her oppe var det fyrverkeri i går kveld. Hvis det da ikke var starten på borgerkrigen, da ... Vel, hagla er ladd og bikkjene er briefet.

Snart helg.

God ettermiddag fra sofaen hjemme. En kjempeflott kveld og natt på Hankø Fjordhotell er unnagjort. Var ikke akkurat stjerneutdeling for middag og lunch i går. Men situasjonen tatt i betraktning var det et knall avbrekk. Skikkelig hyggelige folk var det rund baut på hotellet. Trivelig med vinkurs mellom lunch og middag var det også.

Så vi skal tilbake. Så mye er sikkert.

Ha en fjong dag

God morgen fra bassengkanten her i California - vi tok en spontan seiers utflukt ril Laguna Beach i gaar, noe som gav mersmak - blir nok en Date Weekend med den lille italienerinnen naar hundepasserene kommer til uken. Det var en liten (4) stoette Demonstrasjon for Trump, som minnet sterkt om the Charlie Brown Christmas three - ingen behov for aa lade noen hagle her paa vestkysten. Rakk akkurat hjem til aa faa med President Elect Biden’s tale som var inspirerende og opploeftende - godt aa vaere paa vei inn i sivilisasjonen igjen.

Back