Våt tirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Våt tirsdag

Ja, nå som jeg har kommet meg på Flytoget etter en våt løpetur er det vel til og med en god tirsdag. Håper virkelig at ingen har funnet ut at loungedusjene skal stenges igjen.

Bergen lover like våte forhold i dag, så blir det havet i morgen for kanskje siste gang i livet. Det er litt rart å tenke på.

Nyt dagen!

Tja, snø på Lillestrøm, håper Sas har beholdt noen folk med de-icing kompetanse og at det er måkemannskaper tilgjengelig i oktober.

Last edited:
Re: Våt tirsdag

God morgen fra Horten. Hjem igjen i kveld med SK272 er planen etter to dager her. Mye styr for tiden som innbefatter oppstart av nytt prosjekt, så nok å henge fingrene i.

Mornings fra kontoret. For en sjelden gang fikk jeg bilen i dag. Snø oppe hos meg, men E18 var svart, så gikk greit med sommerdekk også. Bryllupsdag i dag, så har booket bord på Palace Grill i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra hjemmekontoret. Godt lag med snø her og heldigvis fikk jeg satt traktorhjul på Drage-tanksen i går.

I dag er det relativt lite på programmet annet en de vanlige aupair-oppgavene.

Kan informere om at det er de-ice personell på plass. Kan også informere om at de enten er litt rustne eller altfor få på jobb.

Greit at jeg tok et gly tidligere enn jeg strengt tatt trodde var nødvendig.

Mornings fra Bergen.

Helvetes uken er i gang. Det betyr at i hele denne uken blir det vekkerklokke om morgenen og tidlig opp.
Det er hardt for en med rotasjon og et liv uten vekkerklokke på friukene.

Det er kurs og atter kurs som gjelder. Kjenner eg gleder meg allerede til fredag ettermiddag [emoji854]

FQTV

God formiddag fra Hamar. På Nord drevet av SJ på vei nordover Østerdalen. Hvitt allerede på utsiden av huset på Ris og hviter har det blitt hele veien til Hamar...på Røros byr vi heldigvis på kuldegrader og dermed er slaps et fremmedord:-) Ellers tenker jeg det må være deilig å være au-papir...da kan man jo levere unga tilbake

God morgen fra Gaustad. Jepp EB, nå har vi våknet.

Ganske åpen agenda i dag så vi får se hva som skjer eller om jeg rett og slett må prøve å gjøre noe kreativt.

Ha en fin en

God tirsdag fra SAS kafé på OSL. Det ble en behagelig tur opp hit da vertskapet kjørte meg hit.
Nå blir det hjem til Stavanger og nedtelling til helgejobbing.
Ha en fin fin tirsdag :)

G’morgen! Fint på terassen med morgenkaffen i dag. Et par stjerneskudd ble det og. Meteorskur, sier’em. Ønske avlagt, men tviler på at jeg vil få den telefonen...

Et sted i det fjerne spiller noen trommer. Vekslende tempo, så litt uklart hva vedkommende prøver å spille.

Nok en fridag. Et par småting på tapetet, men ingenting som ikke kan utsettes hvis jeg får lyst på en lur.

Back