Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Heisann

Så det var noen som spurte om Novair startet opp fra Sola i går, og ja, det gjorde den:
5058411904_89617b0ded_b.jpg
[/url]NVRrdo@SVGrwy18-061010-f by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]

My vann som ble blåst av banen her, men jammen ble jeg våt der jeg sto jeg og :)
5058412068_dcdba01fef_b.jpg
[/url]NVRrdo@SVGrwy18-061010-2f by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]


Tar også med 3 bilder av to hybrider jeg traff på før avreise fra OSL:

Her pushback på OY-VKH, det er vel den verste hybriden hun har hatt hittil..
5058412218_cba5682463_b.jpg
[/url]DKvkh@OSL061010hybr-f by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]

Så sot LN-BUD på gate 26 for tur til Trondheim, og da ble jeg skikkelig overraska. Noen som vet hvor lenge den har gått slik?
5057801047_6aabbbc761_b.jpg
[/url]SKbud@OSL061010hybr-f by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]

Et til som viser den, tatt gjennom flyvinduet....
5057801149_dc4e822a24_b.jpg
[/url]SKbud@OSL061010hybr-2f by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]


Ja det var alt fro denne gang, møtet på Sola var postitivt, så nå får vi jobbe litt fremover.
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Pene gråværsbilder :)
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Jeg så den sto utenfor SAS-hangaren da jeg tok av mandag og lurte på det samme. Kunne imidlertid ikke se hele kroppen ... pussig variant.
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Har LN-BUD nylig vært på omlakkering eller heavy maintenance? Og at de av en eller annen årsak ikke har lakkert den i standard dekor?

Selve kroppen er jo riktig, med Scandinavian Airlines titler og de tre skandinaviske flaggene istedet for det norske (hvilket vel er annerledes fra de ande -500 maskinene), mens halen og motorene jo ikke stemmer
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Så LN-BUD i kun hvitfarge da jeg spottet ved 01R på Gardermoen forrige fredag. Trodde den skulle ut på tur, men den ga bare full gass på rullebanen for deretter å aktivisere autobrakes og til slutt returnere til SAS-hangaren. Så ikke noe mer til den etter det.
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Vi kjenner vel dette "fenomenet", når maskiner blir delvis hvite med kun stickers, som et tidlig tegn på at de er på vei ut av flåten.
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Det er jo det samme skjemaet som de benyttet på CRJ som de leide inn fra QI, minus titlene ( og flaggene..)

Det mørke bildet mitt gjør nok ikke helt rett overfor hvitfargen...

Og dette er vel litt som DY sin -KKF er det ikke det?
et fly som skulle ut, men som så skulle inn igjen i varmen en stund til uten at vi vet hvor lenge..

Bare fint å ha noe mer å jakte på, denne utgaven av 737 har vi ikke hatt før. :)
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Forresten, tok en dobbeltsjekk i bildene mine, var ikke LN-BUD, men LN-BRK! Ser at den står i flåtelisten til SAS på Planespotter, men er det noen av dere som vet om den er på vei ut av flåten?
 
Re: Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest

Har LN-BUD nylig vært på omlakkering eller heavy maintenance? Og at de av en eller annen årsak ikke har lakkert den i standard dekor?

LN-BUD har varit på check i TLV , testflight i TLV 23 juni , TLV-OSL 24 juni , därefter "stored" , testflight 20 september i OSL. Åter i trafik i oktober , kanske temporärt på grund av mycket tekniska fel på andra individer i SAS-flottan.
 
Back
Top