• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Variert fra OSL søndag ettermiddag

findus

D610 + mange mm
Variert fra OSL søndag ettermiddag

Det er mørke dager for tiden og en stor utfordring med lite og kaldt lys. Lett variasjon i bildene jeg tok i ettermiddag.

482.jpg

486.jpg

488.jpg

490.jpg

494.jpg

495.jpg

496.jpg

498.jpg

499.jpg

500.jpg

504.jpg

508.jpg

509.jpg

Last edited:
Re: Variert fra OSL søndag ettermiddag

Veldig bra "findusbilder" som vanlig,og det under vanskelige forhold!!

Vidar

Nice, og så behagelig å sitte inne og se på disse vinterbildene.

Tenkte å ta turen opp i dag, men når jeg så det lava ned utenfor i morges holdt jeg meg hjemme. Men nå fikk man jo servert bilder på gullfat uansett, så bedre lykke neste gang (når været er liiiiitt bedre...) :p

Været og forholdene til tross; selv de fleste bildene på maks brennvidde og relativt høy iso ble veldig bra :)

Man trenger ikke penvær for å få til en spennende serie! Det ser man tydelig her! Skarpe og med varierte vinkler :up:

Veldig veldig bra! Noen perspektiver og vinkler jeg aldri har sett noen ta på OSL før! Knall :)

Back