Variert dag ENZV

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hadde en flott dag på sola! :D det var veldig mange folk! :P

f38f6cfint1.png

c835e6fint2.png

3b61bbfint3.png

1c1409fint4.png

623ea6fint5.png

b02f9dfint6.png

ed8ea0fint7.png

be6a1ffint8.png

892142fint9.png

743478fint10.png

7d9177fint11.png

d4d6f0fint12.png

9eefbfint13.png

6084a1fint14.png

d7736cfint15.png

119a61fint16.png

3e649efint17.png

Joda, du viser framskritt. Denne serien var mye bedre enn forrige!

Men du trenger da ikke mase etter kommentarer, det blir litt feil... ;)

Fine bilder dette her.
Noen av de kunne kanskje ha vært redigert litt mer, men jeg må jo si at du blir bedre og bedre hver gang:)

Flotte bilder :) Er litt uening med deg der Anders95 :P En viser fram de bildene en har, redigering er jo for å "fikse" de feilene en gjør med f.eks Ugjevng horisont osv. Jeg personlig gidder så vidt å redigere bilder nå, jeg tar de bildene jeg tar, ferdig med det! Min mening hvertfall, ikke skyt meg nå.

Her var det ei flott samling. Du kan ta fine bilder når du vil.

Synes dette var veldig bra:
892142fint9.png

Lykke til :)

Ingen kommentarer? :o

Så, så... Det kommer, det kommer ;)

synes du gjør en god serie denne dagen, men enig at skulle gjerne sett hele vestremotoren på LH. kun noen få skjeive bilder og bra lys i bildene. Synes MDn var et kjempebra bilde! :) Du gjør gode fremskritt

Flotte bilder :) Er litt uening med deg der Anders95 :P En viser fram de bildene en har, redigering er jo for å "fikse" de feilene en gjør med f.eks Ugjevng horisont osv. Jeg personlig gidder så vidt å redigere bilder nå, jeg tar de bildene jeg tar, ferdig med det! Min mening hvertfall, ikke skyt meg nå.

hehe, jeg skal ikke sette ei kule i deg - lover! Men jeg tror det anders 95 ville frem til er f.eks oppskjerping, sentrering av de som ikke er det o.l. Det som jo er det geniale med digitalformatet er at du kan gjøre bildene slik du vil at folk skal tro det så ut ved å forbedre visse ting i bildet. Men tar man i JPG er det jo lite man kan gjøre, så RAW og etterbehandling gir gjerne det beste resultatet. Kan faktisk bli MER naturlig å redigere LITT enn å la vær ;) -det er min oppfatning, vel å merke.

Når eg ser poster som stadig vekk spør etter komentarer - så blir det en prinsippsak å IKKE komentere, enkelt og greit fordi det er opp til hver og en å velge å komentere (selv om jeg jo nå komenterer)... Antall komentarer forteller ikke noe om bildets kvaliteter eller ikke. Selvsagt synes jeg hver komentar er stor stas, men jeg anbefaler/oppfordrer dog ikke noen til å komentere... Det som er mye mer interessant for meg, er antall besøkende i tråden...

men det er nå min mening, og jeg tåler bestemt å bli skutt på, som noen så godt sa...

hei å hå

H

Antall besøkende i tråden kommer vel an på
a) trynefaktor (inkl tidligere prestasjoner, kvalitet og oppførsel)
b) evne til å skrive en interessant overskrift
c) evne til å skrive interessante bildetekster
d) bildeseriens tema. Dag 135 på vollen er kanskje ikke like interessant som nærmøte med selv den mest kjedelige "gris" fra sas/dy.
og andre små faktorer som hvor mange andre som har postet bilder av samme flyet/hendelse fra samme dag.

Så antall klikk er ikke synonymt med BARE kvalitet, forsåvidt :)

Forøvrig helt greie (bra!!) bilder fra svgspotter, ingen som trenger å bli tvunget til å redigere....

Antall besøkende i tråden kommer vel an på
a) trynefaktor (inkl tidligere prestasjoner, kvalitet og oppførsel)
b) evne til å skrive en interessant overskrift
c) evne til å skrive interessante bildetekster
d) bildeseriens tema. Dag 135 på vollen er kanskje ikke like interessant som nærmøte med selv den mest kjedelige "gris" fra sas/dy.
og andre små faktorer som hvor mange andre som har postet bilder av samme flyet/hendelse fra samme dag.

Så antall klikk er ikke synonymt med BARE kvalitet, forsåvidt :)

Forøvrig helt greie (bra!!) bilder fra svgspotter, ingen som trenger å bli tvunget til å redigere....

Bare en liten, dog så viktig, korrigering Polaris...
Jeg mente overhodet IKKE at antall klikk var synonymt med kvalitet, hvis det var sånn du leste det... Kan nok være at min norsk ikke alltid er gramatisk riktig, og at jeg burde hatt et avsnitt der... Jeg skrev bare at det hadde mer interesse for meg og mine innlegg, en antall kommentarer. Så jeg tror nok du misforsto hva jeg skrev der, etter din oppremsing fra A til D... Og din konklusjon... Merkelig hvis du kunne tro at jeg konkluderte antall klikk med kvalitet - ingen har jo sett mine bilder FØR de klikker seg inn...! :-)

H

Last edited:
Back