Hermann SF
ScanFlyer Silver
Vår i luften - også på OSL
Hadde heldagsprøve i norsk i går og gjorde unna oppgaven ganske raskt. Ganske bra vær sammen med ønske om litt luft resulterte i en liten tur opp til Gardermoen. Druknet som vanlig i SAS og Norwegian, så har gjort et lite selvplukk
LN-TUL
Norsk entreprenør inn for landing
Sturselig sak. Den funker hvert fall. Tror jeg.
Scandinavian Airlines LN-RRZ.
Finnair, har kun et fåtall slike bilder i mitt galleri.
Fri som fuglen.
Og jeg som nettopp skrev at jeg ønsket litt variasjon fra SAS sine 737... Vel, en hverdag gir visst det lillet ekstra..
OY-KBF.
Moderne Sky-interiør klar for landing!
Kort tid etter gjør LN-KHC seg klar for take-off.
Airbus A319-100 Kelsterbach
Flyttet meg bort til spotterplattformen i vente på bussen hjem.
LN-KKO får avslutte denne lille serien.
Og for de som lurer på om jeg liker værsituasjonen og årstiden; svaret er enkelt og greit JA
Og dersom du lurer på hvorfor Blue1, KLM og British Airways etc. ikke er med i denne serien; svarer jeg 19L.
God uke ønskes til alle !
Hadde heldagsprøve i norsk i går og gjorde unna oppgaven ganske raskt. Ganske bra vær sammen med ønske om litt luft resulterte i en liten tur opp til Gardermoen. Druknet som vanlig i SAS og Norwegian, så har gjort et lite selvplukk

LN-TUL

Norsk entreprenør inn for landing

Sturselig sak. Den funker hvert fall. Tror jeg.

Scandinavian Airlines LN-RRZ.

Finnair, har kun et fåtall slike bilder i mitt galleri.

Fri som fuglen.

Og jeg som nettopp skrev at jeg ønsket litt variasjon fra SAS sine 737... Vel, en hverdag gir visst det lillet ekstra..

Moderne Sky-interiør klar for landing!

Kort tid etter gjør LN-KHC seg klar for take-off.

Airbus A319-100 Kelsterbach

Flyttet meg bort til spotterplattformen i vente på bussen hjem.

LN-KKO får avslutte denne lille serien.

Og for de som lurer på om jeg liker værsituasjonen og årstiden; svaret er enkelt og greit JA

Og dersom du lurer på hvorfor Blue1, KLM og British Airways etc. ikke er med i denne serien; svarer jeg 19L.
God uke ønskes til alle !
Last edited: