"Early 737s". Var det jeg lurte på, er disse KK'ene gamle nok til dette?
-A
Mange av Norwegians -300 er bygd før 1993, så ja.
"Early 737s". Var det jeg lurte på, er disse KK'ene gamle nok til dette?
-A
I post fire:
Jeg hadde aldri brydd meg om det var noen dråper vann som lakk, men det var det ikke..
Sånn rent bortsett fra at du (tilsynelatende) fikk litt dårlig svar fra kabinpersonalet, hva hadde du egentlig forventet skulle skje?
Er dette noe kabinpersonalet skal kjenne til? (Er jo i og for seg relativt logisk at det sitter stoppekraner under vasker)
Dette begynner mer å mer å ligne på en ukrainks valgkamp.....
Som sagt er det flere saider av denne episoden enn det som er beskrevet her.
Og hvis det er det, tror jeg ikke at jeg VIL vite om det ...![]()
Merket etterhvert som folk hadde vært på toalettet at det begynte å komme vann fra toalettdøra inn ut i kabinen på gulvet.
Synes det er litt alvorlig at dette ikke blir tatt seriøst.
Hvis det ikke er mulig å stenge vanntilførselen til servantene så vil vel eventuelt en stengt tilførsel også gjelde for samtlige toaletter?
Det er ikke bra at vannet flyter, men jeg ville tro at det her er flere sider av saken som her ikke er belyst.
Men jeg skal si meg enig i at det tar seg dårlig ut!
Men for å være seriøs så burde det jo være grei skuring å låse døren på toalettet for resten av flygningen om det var slik at dette ikke lot seg stoppe. Noe stort problem var det neppe for noen part, men den jevne passasjer (og sikkert også kabinpersonale) vil nok oppleve det som en smule uhygenisk at det flyter med væske på gulvet inne på og ved toalettet.
Hvis det virket så alvorlig: Hvorfor tørket du ikke opp etter deg.....?
Hadde ikke vært no problem hvis alle hadde gjort det.....
Mye som skjer med LN-KKS fortiden!![]()
Apropos hygiene: Hadde du synnes at det var kult å få servert mat av personalet som tørket dette opp.......? Tror ikke det.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.