• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Valg av smileys/flagg/flylogo

X-BU

ScanFlyer Blue
Nå er jeg en tidligere BU flyvert, som jobber i SAS Braathens.

Syntes det er dårlig at scanair.no
ikke har klart å oppdatere sine valg av "icons"

SAS eksisterer ikke i norge:naughty:
Det gjør heller ikke Braathens:naughty:

Men SAS Braathens er et nytt selskap:up:

Så et "icon" ved valg når man skriver et innlegg kunne være på plass.

Det holder ikke med et norsk flagg eller SAS logo

Dere har jo klart godt å legge inn "sterling" Maersk" og " norwegian" etc

Logoen til SAS Braathens burde ikke være vanskelig

Godt poeng - men inlegg kan jo handle om SAS, historiske innlegg om BU etc... Men et nytt SAS Braathens icon burde komme - det samme burde et vinglass og et italiensk flagg!!

Man kunne jo håpet at det navnet var av så kortvarig karakter at man slapp å legge inn en logo.

Men en "Hund&Katt" logo kunne jo passe ?

/G

spørsmålet er bare hvor fint det blir når den blir så liten. Skal teste litt. Kan ikke love deg et vinglass...

Hva med det italienske flagget da? Når vi har India - burde vi for lenge siden hatt Italia...

nå skjer det jo så UENDELIG mye mer spennende i indisk luftfart enn i italiensk... Dessuten er Italia med i EU...:up:

Holder ikke... Det skjer da mer i Italia...og ikke minst vi har flere direkteruter fra Norge til Italia enn vi har til India... bedre mat har de også...for ikke snakke om biler og vin...

SAS Braathens-logo er nå lagt inn.
BA-logo forsøkte jeg en gang, men den så ikke ut i måneskinn når den ble så liten.

Kjempebra at en nå har en logo for Norges største flyselskap.
Men en 7-8 ikoner kunne med fordel vært fjernet etter min mening.

Originally posted by CK
SAS Braathens-logo er nå lagt inn.
BA-logo forsøkte jeg en gang, men den så ikke ut i måneskinn når den ble så liten.

Du forsøkte deg på noe datateknisk????? Og internett lever fortsatt???? :lol

Originally posted by EB
Hvorfor fjerne noen...vi har da plass til flere!!!
Synes faktisk det begynner å bli vanskelig å finne det ikonet som jeg vil ha....og tror flere og flere da heller lar være å bruke det.
Har heller ikke funnet noe logisk system på hvordan de er organisert....alfabetisk....samle flaggene for seg...flyselskapene for seg....annet (vin, gribb(som jeg ikke forstår hvorfor er der), profilbilde av et mannshodet, noen kinesiske tegn som jeg ikke forstår hva er....for eksempel.
Men som sagt...bare min mening.

Ikonet for Maersk kan vel snart fjernes, sammen med Braathens-flagget. Den stilistiske vingen til BU er visst fjernet :)

Fortsatt plass til flere og sikkert noen som også forsvinner... Hvem vet hva som skjer med nwa? Men enig med DY at de kunne vært satt i system - men det er kanskje ikke så lett!!!

det har seg slik at de kommer i den rekkefølgen de er lagt til, dessverre - men jeg er enig i at det ikke er veldig oversiktlig. Jeg skal - når jeg har en halvtime til overs - fjerne alle ikonene, og så laste dem opp igjen i rett rekkefølge. Høres det ut som en god plan?

Back