Vakker

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=3345
 
Finnair fortjener skryr for at de fortsatt flyr B757 og MD-11. Dette er flytyper som begynner å bli sjeldne....som passasjerfly.
 
757 sjelden som passasjerfly? Tror ikke jeg ville fredet denne fuglen riktig ennaa .....
 
757 har jo fått sin renessanse med winglets. Det at selskapene tar kostnaden og tiden med å montere utstyret viser vel bare at de er fornøyd med typen, og har planer om å holde dem i lufta en stund til. En del av dem har vel en god del år igjen sammenlignet med det antall gamle 737-er og DC-9-ere som flyr rundt. Må si meg enig med dere, 757 er et nydelig fly.
 
B757 vil vi se i mange år fremover. Det som Finnair skal ha honnør for er verdensrekorden de innehar ved å presse inn 230 seter på sin 757 :D

Anyways, pent fly
 
Originally posted by LN-MOW

Thomsonfly er baade rute og charter. Saavidt jeg vet er det ingen forskjell ..

Det er riktig men B757 brukes så vidt jeg vet ikke på ruteflystrekninger. Den brukes for å fly massene fra UK og Skandinavia til Middelhavet og Kanaries. Men den er ikke så ille nå etter at de fikk satt inn nye komfortable slimline seter:D Derfor skal den også fly longhaul i vinter, HEL-TFS-NAT.
 
Back
Top