Diners Club vil i løpet av 2011 tilby adgang til nærmere 450 lounger. Lounge-oversikten finner en her: http://www.dinersclubinternational.com/airport-lounges.html, og representerer en betydelig utvidelse i forhold til tidligere.
OSL hadde gjort alt perfekt :lol: Tenk å fly DY med loungeaccess...
12 lounger i USA. Diners er fortsatt kun for spesielt interesserte..
Ser at det koster penger for Diners brukere aa komme inn i loungene. Stemmer det eller?
12 lounger i USA. Diners er fortsatt kun for spesielt interesserte..
Ser at det koster penger for Diners brukere aa komme inn i loungene. Stemmer det eller?
Sammenligningen med AmEx Plat er vel ok for de fleste land unntatt Norge, som i mine øyne er et U-land på premium kredittkort. AmEx her er ikke særlig bra, og blir skikkelig stemoderlig behandlet av DNB Nor.
Til sammenligning, koster Amex Plat 400 daler her i USA, mitt koster 150 paa vaar firmaavtale, men sjappa plukker opp regningen. Jeg kan ta med to gjester inn i loungen gratis, bruker kortet av og til naar jeg reiser med AA og DL her i USA siden de ikke er i rette alliansen. Men kortet er jo selvsagt for folk basert her og jeg ville aldri kjoept Amex Plat for loungetilgang dersom ikke jobben hadde plukket opp regninga. Men det er mange andre perks som gjoer det kortet bra.
For AmEx Gold i Norge må man ha en inntekt over 1 mill i året. Hva som kreves for Platinum eller Black vet jeg ikke, men hadde vært interessant å vite!
Hvilke lounger er det AmEx gir tilgang til da?
Priority Pass er vel aldri gratis å bruke? Koster ikke hvert besøk ca 250 kr da?
Skulle vel ikke forundre meg om man snart må betale en avgift for å komme inn i Diners Loungen også.
BF:cool2
Priority Pass er vel aldri gratis å bruke? Koster ikke hvert besøk ca 250 kr da?
BF:cool2
Er sikkert ett helt greit kort for folk som ikke reiser nok til aa opptjene status, men helt bortkastet dersom man har status. .
Det samme kan vel sies om mellomlandinger i USA...12 lounger i USA. Diners er fortsatt kun for spesielt interesserte..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.