AggTouchdown
ScanFlyer Gold
Vet ikke om du tuller eller ei, men personlig syns jeg Dreamlineren er et av de kjedeligste designene på mange år, snakk om generisk airliner!Huff så stygg den er...
Vet ikke om du tuller eller ei, men personlig syns jeg Dreamlineren er et av de kjedeligste designene på mange år, snakk om generisk airliner!Huff så stygg den er...
Moderne og moderne....
Jeg synes nesa er påfallende lik disse - og ingen av disse selskapene har eksistert de siste 35 årene...
![]()
![]()
![]()
Lurer på om utseende kan ha noe med aerodynamikken å gjøre, og ikke estetikken![]()
Lurer på om utseende kan ha noe med aerodynamikken å gjøre, og ikke estetikken![]()
Det er skikkelig urettferdig at aerodynamikken alltid får det som den vil, mens designere og spottere aldri blir hørt! :spin :stir
Men flexer 787 sine vinger noe mer enn andre fly? For kommer ikke endel av det man ser på bildet her pga at 787 har endel mer dihedrale vinger enn det man er vant med?
Det er skikkelig urettferdig at aerodynamikken alltid får det som den vil, mens designere og spottere aldri blir hørt! :spin :stir
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.