Utbyggingen av OSL mot 2017/T2

Re: Utbyggingen av OSL mot 2017

Det er de samme gatene. De er kombi-bussgater schengen/non-schengen. 47A og 58A er bru-gater.

Pir syd får gate: 19 A, 19 B, 19 C osv. Begynner å bli ferdig der inne. Mye glass slipper inn mye lys, dermed også god utsikt nordover. Får se om man ikke får tatt noen bilder etterhvert.

Kan hvem som helst komme inn i pier syd med ID kort nå?
Isåfall tar jeg Rfly-egget (Toyota Yaris), å freser ned iløpet av helgen.

Kan hvem som helst komme inn i pier syd med ID kort nå?
Isåfall tar jeg Rfly-egget (Toyota Yaris), å freser ned iløpet av helgen.

Ta på deg hjelm, det er påbudt. Har du ikke det setter du bare egget på hue. Er som sagt en byggeplass men kontakt en dude fra NCC så kan jeg ikke skjønne annet enn at det bør gå greit.

Last edited:

Ser nå broen over nesten er ferdig utvendig

Fått tatt noen bilder derfra Cato?

Ser nå broen over nesten er ferdig utvendig

Fått tatt noen bilder derfra Cato?

Den har vel sett "ferdig" ut utvendig i ukesvis allerede? Har kjørt forbi noen ganger med fly nå. Synes den ser riktig stygg ut - og jeg lurer på hva man ville sagt ved åpningen i 1998 om man hadde vist frem bildet av OSL anno 2012.

Den er ferdig iform av at den er koblet til både pier vest og pier syd. Har ikke vært på innsiden, men der er det vel igjen litt arbeid vil jeg tro.

Hvordan løses flowen av ankommende pax vs. avreisende pax?

Takk for bildeoppdatering. Vet du om det går an å få kaldt vann i vaskene på toalettet, eller er vaskene like idiotiske som på de nyopppussede toalettene i hovedterminalen?

Takk for bildeoppdatering. Vet du om det går an å få kaldt vann i vaskene på toalettet, eller er vaskene like idiotiske som på de nyopppussede toalettene i hovedterminalen?

Ser ut til at jeg må skuffe deg :o

Her blandes pax, ikke noe problem - kun innland

OK :) Hvor vil ankommende pax ta veien når de kommer inn i gamle innlandsterminalen? Kan det se ut som det vil bli relativt trangt med både ankommende og avreisende pax i området rundt 19?

OK :) Hvor vil ankommende pax ta veien når de kommer inn i gamle innlandsterminalen? Kan det se ut som det vil bli relativt trangt med både ankommende og avreisende pax i området rundt 19?

Neida, det går rulletrapp opp til messanin fra gangbroen tilsvarende de andre gatene. Ellers så det ut til å være god plass generelt i pir syd og gangbro.

flott... tror den aldri blir revet ned.. nei.. det er bygget skikkelig bra der!

Noen som vet når det åpner ? håper å oppleve der 7-9 sept.

Back