Hvor mange milliarder var Avinor hadde i overskudd i fjor?
Å bygge terminalen for flytyper som resten av flyplassen ikke kan håndtere, som ingen har uttrykt det minste ønske om å fly til Oslo og som ikke brukes på noen tilsvarende flyplasser, må være det tåpeligste forslaget til prioriteringer av investerings- og driftsmidler jeg har hørt på ei stund.
Uansett er det et spørsmål om prioriteringer, for penger gror ikke på trær. Heller ikke for gode formål.
Det må du få lov til å synes. Hvor tenker du å ta pengene fra?
Doble broer på OSL som aldri har klart å håndheve en eneste priority boarding, det ville blitt et salig sirkusFolk nekter jo konsekvent å gå ombord når de skal, så da hadde de vel også gått i motsatt bro.
Thai slipper kun Business ombord først nå. De lager eget venteområde ved gate for dette.
Ja, men som tidligere nevnt har det lite med antall broer å gjøre, mer med disiplin i gaten og at det er tilrettelagt og blir overholdt der. Den største effekten får du ved deboarding og charter.Bra - betaler man for business og ikke får gå ombord først og må stå i kø blir man sur.
Ser jeg var litt uklar, før jeg rettet på innlegget mitt. Spørsmålet burde vært om det vil være innland eller utland som vil være mest short på gater
Bra - betaler man for business og ikke får gå ombord først og må stå i kø blir man sur.
Og der kom overskridelsene. NRK Kveldsnytt meldte nettopp at OSL sliter med å få entreprenører som vil jobbe der og det kan øke kostnadene da det blir færre som konkurerer om anbudene og de derfor sliter med å holde budsjettet
Ellers var det endel bilder fra byggegropa i innslaget
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.