Re: OSL gjør seg klar til T2
Godtfolk, som jeg lovet tok jeg en rask runde med kamera. Teksten er under bilde.
Stand 24-26 OSL T2
Stand 24-26. Ikke så mye fremgang å se for det blotte øye, men det går visst etter skjema.
Stand 24 OSL T2
Stand 24. Godt med luftig bro.
Temporary pier south OSL T2
Pir syd helt i vest. Her har man ikke tenkt å sette vindu i enden. Litt synd, da hadde man fått panoramautsikt til vestre bane. (Har man helt glemt flynerdene :lol: )
Windows views from pier south OSL T2
Dette bilde er tatt fra vinduet helt i vest slik at dere ser hvordan det vil ta seg ut herfra. Man har også god utsikt mot vestre rullebane fra cargoplata og nordover. Dessverre tenkte jeg ikke å ta bilde av den utsikten men bra utsikt blir det.
Dette er tatt fra rekkverket på utsiden.
Fra bakkenivå
Her vil det bygges videreforbindelse mot terminalen, altså mot høyre.
Stand 23-21-19, soon to be closed OSL T2
Teltet som avlastet PMZ og bagasjehåndtering er fjernet. Sentralbygget vil bli rimelig stort når det omsider blir ferdig etter norske forhold.
FedEx
Pausebilde, Martins bigtoy :lol:
Krysningsvakt TXW Mike-November OSL T2
Dette er vel den mest ultimate jobben for en flynøøøørd. Krysningsvakt vestre bane i nord. Gutta skal passe på anleggstrafikken. Her blir det nok noen kaffepauser på Cato etterhvert. Rullebanen er til høyre i bildet.
Bakkeradartårn OSL T2
Radartårnet begynner å ta form i nord. Noen som legger merke til plattformen som går trill rundt? :colgate: :stir
TXW Xray OSL T2
Her er TXW Xray historie enn så lenge. Det er taksebanen som gikk til/fra Forsvaret. Tatt fra nord.
Håper dette gir et lite pekepinn på hvor langt T2 har kommet. Bildene er kun for dokumentasjon så jeg har brukt minimal tid på redigering.
Cato