Ut på tur...

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Ut på tur...

På mandag er det utreise til nok en tur på skuta. Denne gangen skal vi mønstre på i Portland i Australia. Blir en veldig lang flytur med i alt 5 forskjellige fly og 24 timer og 5 min i luften (eller gate to gate da) Min lengste tur hittil....

SK fra Ålesund til Oslo og KL videre til Amsterdam, som vanleg!

Fra Amsterdam går turen til Singapore med KL 837. Er det Boeing 747-400 Combi KLM bruker på den 12 timer lange turen?

Etter etter 3-4 timer i Singapore fortsetter turen med BA 17 til Melbourne. Er det Boeing 747-400 British Airways bruker på den 7 timer lange turen?

Fra Melbourne går ferden videre med et lokal selskap kalla REX Regional Express Airlines. Ser ut til å vere en Saab 340 som betjener den turen til Portland som tar ca. 2 timer.. Noen her som har reist med dette selskapet før?

logo_footer.gif

Replying to Topic 'Ut på tur...'

Originally posted by LN-REF

Fra Amsterdam går turen til Singapore med KL 837. Er det Boeing 747-400 Combi KLM bruker på den 12 timer lange turen?

]

Ja, det er Combi

Originally posted by KLMNordic

Originally posted by LN-REF

]

Ja, det er Combi

Sukk, kjedelig..

Har fem turer fra før i KLM sine -400 Combier..

PH-BFM, PH-BFP, PH-BFR, PH-BFS og PH-BFW

Reiser på Sjømannsbilett, dvs billigaste mulig som igjen betyr Cattle..

SK 4453 M-klasse
KL 1146 V-klasse
KL 837 V-klasse
BA 17 S-klasse
ZL 3753 Y-klasse

Okey, men igjen har du vel Platinum kort med Flying Blue snart?

Billetter på V og N klasse kvalifiserer bare til 25% FB miles. D, G og W gir ingen miles.

(Men LN-REF reiser vel såpass mye og langt at det ikke skulle forundre meg om han er Elite medlem allikevel:) )

Välkommen till Australien!

I Sydney har vi haft en underbar dag, närmare 30 grader!
Har tillbringat större delen av dagen på stranden...och avnjuter nu ett par kalla Victoria Bitter på balkongen.

Per

Trodde SkyTeam ga poeng på alt og var mye bedre enn EuroBonus...

SKyteam gir 100% miles (ikke poeng) på selv de billigste "vanlige" billettene. Jeg reiser f.eks. over til USA på Q-klasse, (billige ungdomsbilletter) men får full uttelling for det.

Fullt med poeng på turist, dobblet opp av det i biz. + tillegg for elite som er vel 50% på sølv, 100% på gull og platinum er 125 % eller noe slikt?

Back