USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Seter kan du nok forandre selv på thai.com. Hvis du ender opp med 9 seter 747 så er visst det en ganske så stor upgrade fra 340. Rad 1 er vel heller ikke så dårlig hvis man er to. Husk å bruke riktig ref nr for å finne bookingen.

Flyet er fullt.....

Vi ha nå fått 3A og 3E.. E er et av to seter i midten... kan vel alltids høre med "naboen" om h*n vil ha en singel ved vinduet...

Last edited:
Flyet er fullt.....

Vi ha nå fått 3A og 3E.. E er et av to seter i midten... kan vel alltids høre med "naboen" om h*n vil ha en singel ved vinduet...

Ring og hør med thai i oslo. De har for vane å blokkere 1 av setene på to seterne sine. Kanskje ikke opptatt....

Enda flere endringer....

Thai kansellerer en flight, og det er ingen andre flighter før dagen etter... Ingen kan endre fordi de er utenfor Star Alliance... og One World /Star Alliance kan ikke kombineres...Dette er ikke bra for kunden, dvs meg.... Jeg får nå en natt i BKK og kommer frem 26 timer senere...:headbang

Enda flere endringer....

Thai kansellerer en flight, og det er ingen andre flighter før dagen etter... Ingen kan endre fordi de er utenfor Star Alliance... og One World /Star Alliance kan ikke kombineres...Dette er ikke bra for kunden, dvs meg.... Jeg får nå en natt i BKK og kommer frem 26 timer senere...:headbang

Frustrerende.... Men, 1 natt i BKK er ganske så mye bedre enn 12 timer dagtid i FRA :)
Glad jeg har A380 flighten, skal vel litt mer til å forandre på den for TG.

Enda flere endringer....

Så mye rot som det er med *A-bestillinger hos USDM som nå ikke kan forandres, tror jeg en skal prise seg lykkelig om ikke et segment ryker slik at hele billetten kanselleres.

Back