Har noen tips her? Tenker å bestille rimelig snart, og vil ikke risikere at rewardseter går tapt, eller at det blir notert noe negativt tilknyttet brukeren min etter første forsøk.Hvordan spiller man "agentruletten" uten å risikere at bonussetene blir tapt? Har lest at hvis man foretar "dummy"-bookinger som man ikke bruker, risikerer man at setene ikke blir frigitt som bonusseter igjen etterpå. Det gjelder kanskje bare hvis man setter bookingen på vent? Ringer jeg i så fall hver gang og spør om å få booke flight-by-flight, går gjennom ruten, ber om å få den priset - og så kommer opp med en unnskyldning for å avvente og ringe tilbake (uten å sette på hold) hver gang?
Yep, har nettopp booket OSL – FRA – ICN – HKG (layover) – BKK (stop) – LHR – OSL og betalt 100k.
Hehe, det enkle er ofte det beste osv.Du kunne eventuelt bare ikke brukt den siste hjemreisen.
Siden så mange flyr OZ FRA-ICN-FRA vil jeg komme med litt viktig info.
Siste halvåret har de brukt 744 Combi, HL 7421 og HL 7423 annenhver dag. De to eneste combi med F. De har også to non-combi 744 med F også.
Den har 10 F seter..
Siste tre dager har det vært 772ER !! Regner med de bruker de som er nyinnredet med 8 F uten å kunne kontrollere dette. Ser reg'en på Frankfurt Airport, men har ikke funnet en ny liste med seating map...
Uansett to F seter mindre... Men det holder nok. De fire gangene vi har fløyet har det vært 4-6 foran.
Men et lite spørsmål, vil to mindre ha noen innvirkning på antall tilgjengelige DM seter ????
Dagens er HL 7597, to dager siden HL 7595, hvis noen kan sjekke...:spin
Så om man bestiller en flight med OZ kan man altså risikere downgrade til C... Det er kjekt å vite. Nå er ikke noe slikt 100% garantert uansett, men om driver med en flåtebingo så er det dumt om man har betalt miles for F og særlig når det er på en lang leg som FRA-ICN nettopp er. Men om det skjer på vei fra EU så gjelder vel EU reglene og de gjelder vel også for bonusbilletter også.
Er det noen i Oslo-området som kunne vært så greie å hjulpet meg med telefoneringen til US i bytte mot øl, har tenkt mye på en HKG tur og First hos Thai ser bra ut også!
Har nå funnet en spennende reiserute lignende Robbiedeluxe. På ANA-tool kommer det opp at det kreves 160.000 miles. Kan det stemme? Og isåfall, er det muligheter for å få den ned i 100.000 med riktige sales-agenten?
Og, når det kommer opp RQ under f.eks. en firstclass-flight, er sjansen stor for at flighten vil være med first?
Så om man bestiller en flight med OZ kan man altså risikere downgrade til C... Det er kjekt å vite. Nå er ikke noe slikt 100% garantert uansett, men om driver med en flåtebingo så er det dumt om man har betalt miles for F og særlig når det er på en lang leg som FRA-ICN nettopp er. Men om det skjer på vei fra EU så gjelder vel EU reglene og de gjelder vel også for bonusbilletter også.
Hvor har du dette fra? Selv om de bytter maskin er det alltid F ombord, vel?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.