Lufthansa har som sagt strupet tilgjengeligheten på bonusbilletter i premiumkabinene, men last minute booking bruker å fungere bra på Lufthansa. De slipper ofte to-tre dager på forhånd. Jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener med det byrået som booker for deg for det er US Airways som booker for deg. Selv bruker jeg nå KVS tool for å sjekke tilgjengelighet.
Det burde være et marked for å selge bookinghjelp som konsulenttjeneste her, regner med at vanlige reisebyråer ikke vil gjøre denne typen bookinger...
Det har eksistert i aarevis, den beste er drevet av superblogger Gary Leff:
http://www.bookyouraward.com/1701.html
Jeg forsøkte via innlogging på ANA sin hjemmeside å søke på mulige routings for å bruke de 100 000 miles jeg kjøpte på et tidligere "salg" fra US Airway.
Får imidlertid følgende info på hjemmesiden til ANA : "The Partner Flight Award search function is only available for passengers who have a certain level of mileage."
Flere som har sett denne ? Siden jeg aldri har fått registrert miles i ANA Mileage Club gjør vel dette i praksis søkeverktøyet ubrukelig for det aktuelle formålet...eller er det jeg som ikke har funnet korrekt søkeverktøy på siden ?
Jeg forsøkte via innlogging på ANA sin hjemmeside å søke på mulige routings for å bruke de 100 000 miles jeg kjøpte på et tidligere "salg" fra US Airway.
Får imidlertid følgende info på hjemmesiden til ANA : "The Partner Flight Award search function is only available for passengers who have a certain level of mileage."
Flere som har sett denne ? Siden jeg aldri har fått registrert miles i ANA Mileage Club gjør vel dette i praksis søkeverktøyet ubrukelig for det aktuelle formålet...eller er det jeg som ikke har funnet korrekt søkeverktøy på siden ?
Da har jeg booket min første awardflight i vinter med US Airways takket være gode råd på forumet her.
OSL-FRA LH861 C
FRA-ICN OZ542 F
ICN-HKG OZ721 C dest
HKG-SIN SQ859 C
SIN-BKK SQ974 C stopover
BKK-CDG TG930 F (A380)
CDG-OSL SK836 C
Det hele kom på 100.000 poeng pluss 175,44 USD (125.44 USD/taxes + 50 USD bookinggebyr).
Da har jeg booket min første awardflight i vinter med US Airways takket være gode råd på forumet her.
OSL-FRA LH861 C
FRA-ICN OZ542 F
ICN-HKG OZ721 C dest
HKG-SIN SQ859 C
SIN-BKK SQ974 C stopover
BKK-CDG TG930 F (A380)
CDG-OSL SK836 C
Det hele kom på 100.000 poeng pluss 175,44 USD (125.44 USD/taxes + 50 USD bookinggebyr).
man kan booke C i Sq, men de blokkerer flighter med ny business (77w, 380).Fikk du virkelig booket SQ med DM miles??? Trodde ikke det hvar mulig??? Når jeg søker på ledighet i kvs tool til SIN med SQ så står det markert med spørsmålstegn og ikke + eller -.
Fikk du virkelig booket SQ med DM miles??? Trodde ikke det hvar mulig??? Når jeg søker på ledighet i kvs tool til SIN med SQ så står det markert med spørsmålstegn og ikke + eller -.
Flott reiserute - og bra du slapp unna med kun 100k DM. Dette koster jo egentlig 110k siden du er innom SE AsiaDa har jeg booket min første awardflight i vinter med US Airways takket være gode råd på forumet her.
OSL-FRA LH861 C
FRA-ICN OZ542 F
ICN-HKG OZ721 C dest
HKG-SIN SQ859 C
SIN-BKK SQ974 C stopover
BKK-CDG TG930 F (A380)
CDG-OSL SK836 C
Flott reiserute - og bra du slapp unna med kun 100k DM. Dette koster jo egentlig 110k siden du er innom SE Asia![]()
OSL-FRA LH861 C
FRA-ICN OZ542 F
ICN-HKG OZ721 C dest
HKG-SIN SQ859 C
SIN-BKK SQ974 C stopover
BKK-CDG TG930 F (A380)
CDG-OSL SK836 C