USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Jeg fikke også en mail fra us om 50 % salg. Kunne kansje kjøpt de 20 000 poengene jeg manglet og oppgradert meg til F men, det finnes nesten ikke F seter hos LH når jeg har lyst til å reise... Snart er det nesten ikke vits i å kjøpe DM lenger. :(

Snart er det nesten ikke vits i å kjøpe DM lenger. :(

Og det at både US Dividend Miles og alle andre Star Alliance-miles enn Miles&More nå har tapt seg enormt i verdi kan vi takke både US Airways samt alle som har jobbet hardt for å spre informasjonen rundt dette for.

Hmm, skjer noe rart her.

Når jeg prøver å kjøpe miles for 50% som jeg fikk tilbud om i mailen, går tilbudet ned til 25% på neste side når jeg klikker "continue".

Hadde trengt noen flere miles for en Asiatur i juni. Får vel se om det kommer fler tilbud da. Er jo ei stund til juni.

Litt synd at F setene til LH kommer i siste liten, men F med LX er heller ikke å forakte!

Tok forresten ikke sjanse på 40 minutter connection i ZRH på aprilturen. La inn ei rute via FRA på tur hjem. US dama ordnet det etter å ha hørt på mine argumenter.

Og det at både US Dividend Miles og alle andre Star Alliance-miles enn Miles&More nå har tapt seg enormt i verdi kan vi takke både US Airways samt alle som har jobbet hardt for å spre informasjonen rundt dette for.

er det ikke litt dramatisk sagt? Jeg finner mye ledig i F til Asia (PVG og ICN) i mars og april ihvertfall. Det er jo normalt at det varierer hva some er tilgjengelig og hvor tidlig dette er tilgjengelig.

er det ikke litt dramatisk sagt? Jeg finner mye ledig i F til Asia (PVG og ICN) i mars og april ihvertfall. Det er jo normalt at det varierer hva some er tilgjengelig og hvor tidlig dette er tilgjengelig.

Nei, jeg synes ikke det. Lufthansa har en helt ny politikk på bonusseter nå, og jeg spår en mørk fremtid for awards i F over hele fjøla. Selvsagt en stor porsjon synsing i dette, men jeg ser tendensen og jeg skjønner godt hvorfor.

Lufthansa har en helt ny politikk på bonusseter nå, og jeg spår en mørk fremtid for awards i F over hele fjøla. Selvsagt en stor porsjon synsing i dette, men jeg ser tendensen og jeg skjønner godt hvorfor.

Forsøker du å skremme bort potensielle F-award pax her på forumet slik at du selv får de setene du vil ha? :p

Ser ut som det er 50% altså, jeg fikk opp 50% prisen da jeg gikk ett hakk videre. Mulig det er gjort en feil her så du kanskje kan kjøpe miles med både 50% rabatt og 25% rabatt... :stir

Jeg fikk tilbud om 50% kona 25% , eller omvendt :spin

Litt usikker på om jeg skal fylle på kontoen denne gangen. Siden jeg ikke har umiddelbare planer er det vel kanskje lite vits da US Miles gis ut som Weimarrepublikken trykket reichsmark i sin tid og plutselig er det 200k miles som gjelder. Det hadde jo vært noe å fylt på med 50k miles nå også vente til neste kampanje for så å kjøpe 50+40k da. Det gir jo da 140k miles i banken det. Frister jo da med Oseania og F tur dit...

Litt usikker på om jeg skal fylle på kontoen denne gangen. Siden jeg ikke har umiddelbare planer er det vel kanskje lite vits da US Miles gis ut som Weimarrepublikken trykket reichsmark i sin tid og plutselig er det 200k miles som gjelder. Det hadde jo vært noe å fylt på med 50k miles nå også vente til neste kampanje for så å kjøpe 50+40k da. Det gir jo da 140k miles i banken det. Frister jo da med Oseania og F tur dit...
Kjør på!!!
Vi venter allerede på tripreport.. hehe :colgate:

Forsøker du å skremme bort potensielle F-award pax her på forumet slik at du selv får de setene du vil ha? :p

Tror ikke det hjelper stort å skulle skremme her i og med at dette er vident kjent på FlyerTalk, Slickdeals, Milepoint samt en rekke blogger som til sammen har uhorvelig mange lesere.

Kjør på!!!
Vi venter allerede på tripreport.. hehe :colgate:

Tja så var det med penger da. Har jo generelt brukt for mye penger i 2011 til at det er sunt. Og det er jo litt gambling å satse på at det kjøres ny kampanje, men disse kampanjene har jo blitt kjørt med inflasjon og rentersrente de siste årene... Tror jeg i ren sympati bør faktisk begynne å fly US Airways og kreditere miles til kontoen.... :p

Last edited:

I går kveld prøvde jeg igjen, og da gikk 50 % i orden.

Så da står det over 110 000 miles på kontoen igjen.

Så var det å finne ut hva LX kan tilby av plasser østover.............

Fantastisk :D

Bestilte akkurat DM-tur nummer to for meg og dama!

OSL - ZRH SK C
ZRH - BKK LX F
BKK - DPS TG C
DPS - BKK TG C
BKK - CDG TG F (SUITE)
CDG - FRA LH C
FRA - OSL SK C

Som om ikke jeg er fornøyd nok med det, så trakk de kun 90.000 miles fra kontoen :D vi sitter derfor igjen med 20.000 miles hver!
Aner jeg en tredje tur som premiumpassasjer på USAIRs regning mon tro???

LYKKEONSDAG!

Fantastisk :D

Bestilte akkurat DM-tur nummer to for meg og dama!

OSL - ZRH SK C
ZRH - BKK LX F
BKK - DPS TG C
DPS - BKK TG C
BKK - CDG TG F (SUITE)
CDG - FRA LH C
FRA - OSL SK C

Som om ikke jeg er fornøyd nok med det, så trakk de kun 90.000 miles fra kontoen :D vi sitter derfor igjen med 20.000 miles hver!
Aner jeg en tredje tur som premiumpassasjer på USAIRs regning mon tro???

LYKKEONSDAG!

WoW flaks det der. Tydelig at enkelte agenter ikke er helt sikre i sin sak. Får håpe de ikke ettertrekker det da. :) Men er viktig å sjekke at billetten er billetert med eticketnummer.

Har fått Eticket og referanse hos alle selskapene, 20k miles er fremdeles på konto ;)

Funderar att ta flighten tg932 BKK-CDG med ankomst i paris 19:40

Hur ær møjligheterna att hinna med sk836 CDG-OSL 20:20-22:30 ?

40min connection, kommer us la mig booke den? håller 40 min på cdg? aldrig vart dær.

Back