Snart er det nesten ikke vits i å kjøpe DM lenger.![]()
Og det at både US Dividend Miles og alle andre Star Alliance-miles enn Miles&More nå har tapt seg enormt i verdi kan vi takke både US Airways samt alle som har jobbet hardt for å spre informasjonen rundt dette for.
er det ikke litt dramatisk sagt? Jeg finner mye ledig i F til Asia (PVG og ICN) i mars og april ihvertfall. Det er jo normalt at det varierer hva some er tilgjengelig og hvor tidlig dette er tilgjengelig.
Og det at både US Dividend Miles og alle andre Star Alliance-miles enn Miles&More nå har tapt seg enormt i verdi kan vi takke både US Airways samt alle som har jobbet hardt for å spre informasjonen rundt dette for.
Lufthansa har en helt ny politikk på bonusseter nå, og jeg spår en mørk fremtid for awards i F over hele fjøla. Selvsagt en stor porsjon synsing i dette, men jeg ser tendensen og jeg skjønner godt hvorfor.
Kjør på!!!Litt usikker på om jeg skal fylle på kontoen denne gangen. Siden jeg ikke har umiddelbare planer er det vel kanskje lite vits da US Miles gis ut som Weimarrepublikken trykket reichsmark i sin tid og plutselig er det 200k miles som gjelder. Det hadde jo vært noe å fylt på med 50k miles nå også vente til neste kampanje for så å kjøpe 50+40k da. Det gir jo da 140k miles i banken det. Frister jo da med Oseania og F tur dit...
Forsøker du å skremme bort potensielle F-award pax her på forumet slik at du selv får de setene du vil ha?![]()
Kjør på!!!
Vi venter allerede på tripreport.. hehe :colgate:
Fantastisk
Bestilte akkurat DM-tur nummer to for meg og dama!
OSL - ZRH SK C
ZRH - BKK LX F
BKK - DPS TG C
DPS - BKK TG C
BKK - CDG TG F (SUITE)
CDG - FRA LH C
FRA - OSL SK C
Som om ikke jeg er fornøyd nok med det, så trakk de kun 90.000 miles fra kontoenvi sitter derfor igjen med 20.000 miles hver!
Aner jeg en tredje tur som premiumpassasjer på USAIRs regning mon tro???
LYKKEONSDAG!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.