Agent bingo er alltid artig. Jeg fikk New Zealand i first til 110K
Du mener Australia? Ingen *A selskap flyr i F til New Zealand bortsett fra SQ som ikke kan bookes.
Ja forsåvidt. Fløy first til SYD og biz med NZ til AKL
Når er dette? Finner aldri noe ledig med NZ i biz SYD -AKL, kun i økonomi.
w
Er du sikker? Da har du i så fall hatt flaks. Fra bekreftelsesmailen til turen jeg bestilte i desember i fjor:Hmm. Det er første gang for meg. Nå har jeg ikke bestilt siden november i fjor riktignok...
Da er det min tur å prøve OZ og TG sin A380!
Booket følgende på søndag kveld; reisen er i Oktober.
OSL-FRA: LH C A319
FRA-ICN: OZ F 744 layover 1 natt
ICN-NRT: OZ F 744 destination
NRT-BKK: TG C A380 stopover, dessverre ingen F her.
BKK-CDG: TG F A380
CDG-OSL: SK C 737
Bare 6 segments. Jeg hadde tenkt å rute NRT-BKK via HKG men ble bremset av kjæreste som ville ha mest direkte mulig rute... Skulle aldri ha spurt henne!
Selv om BKK er lengre unna OSL enn NRT, var det ingen problem med å si at NRT var destinasjonen. Prisen var da 200000DM og 269USD alt inkludert. For to da.
Poengene ble kjøpt a ca 1875USD. Dvs at total kostnaden for denne turen var ca 2000USD per person, eller ca 12000NOK. Ikke dårlig!
Ringte det amerikansk nummeret (stengt i UK på søndag kveld) og hadde sjekket tilgjengelighet i forkant med AwardtravelR. Tok ca 12minuter.
Trip report vil bli pulisert på FT.
Er det noen som ikke har tenkt å benytte seg av tilbudet som kunne tenke seg å la meg gift'e miles til meg selv? Har veldig lyst å ta med frøkenen på tur fremfor å reise alene.
The maximum number of Buy and Gift Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.