Hadde sjekket feil museum... ser nå at det er bagasjeoppbevaring der. :colgate:Ja, hvis det ikke er mulig å sette den fra seg ved inngangen. Det pleier ofte å være noen skap/bokser man kan sette bagasje i.
Noen anbefalinger til ting å gjøre/se i San Diego i en langhelg i påsken, utover det åpenbare (Zoo, SeaWorld, Coronado, Midway)? Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve å klare meg uten bil.
Noen anbefalinger til ting å gjøre/se i San Diego i en langhelg i påsken, utover det åpenbare (Zoo, SeaWorld, Coronado, Midway)? Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve å klare meg uten bil.
Var der for 2 uker siden og klarte meg godt uten bil.Noen anbefalinger til ting å gjøre/se i San Diego i en langhelg i påsken, utover det åpenbare (Zoo, SeaWorld, Coronado, Midway)? Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve å klare meg uten bil.
The Amnesty International travel advisory for the country of the United States of America calls on people worldwide to exercise caution and have an emergency contingency plan when traveling throughout the USA. This Travel Advisory is being issued in light of ongoing high levels of gun violence in the country.
Fullstendig avsporing for tråden, men var vel et greit år å dynge ned bakruten i Stabæk effekter før sesongstart i?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.