USA Sommer 2007!

Sorry, leste for raskt....... :cry: Ivrig da dette intresserer meg meget !

Men siden jeg har flere slike EWR-flighter coming up kommende vinter ( og helt sikkert neste vår også, ferdig med å flakse ned i Europa først for senere å komme til USA - bortkastet tid :rolleyes: ), kunne det være greit å vite:

a) Om du sjekket inn på nettet 24 timer før og satset på at folk flest hakke peiling på seating og derfor fått de riktige setene ???. ( Dette funker alltid greit på KL ).

b) Har kontakter som orn'er det "bak mål"?

c) Skyteam Gold ( snart for fruen og eg ) : Gir det noen fortrinnsrett ??

Sitter å går igjennom drøye 400 bilder her, så skal prøve å få montert en seriøs tripreport litt senere.

Originally posted by SQ 777

c) Skyteam Gold ( snart for fruen og eg ) : Gir det noen fortrinnsrett ??

Skyteam Gold gir deg tilgang til bedre seter .. noedutgang og de fremste i oekonomi. Saa lenge nummeret ditt ligger inne, kjenner baade NW, DL og CO's websider deg igjen. Du faar ogsaa mulighet til aa soeke om oppgradering innenriks paa det selskapet du er medlem av.

a) Om du sjekket inn på nettet 24 timer før og satset på at folk flest hakke peiling på seating og derfor fått de riktige setene ???. ( Dette funker alltid greit på KL ).

Sjekket inn på nettet, men setene var fixa på forhånd. Noen goder skal man ha for å handle CO på OSL! :D

Akkurat hjemme fra pubrunde i PRG med CSA ( topp, vil lage rapport ).

LN-MOW, takk og flott å vite . CO blir førstevalget over dammen framover. Så tidsbesparende. Jeg blåser i om det er en eller to midtganger når jeg har aisleseat.
I nov. til San Diego med one-stop via EWR ( 752og 738 ). Single-aisle all the way.

Etter det gull og det blir flott med one-stop via EWR til HNL også med CO i vinter ( 752 og 764 ). Da får jeg håpe det blir lett å mekke seter.

Thomas, of course du skal ha slike benefits !!:wink :wink :exclamati

Originally posted by SQ 777

Akkurat hjemme fra pubrunde i PRG med CSA ( topp, vil lage rapport ).

LN-MOW, takk og flott å vite . CO blir førstevalget over dammen framover. Så tidsbesparende. Jeg blåser i om det er en eller to midtganger når jeg har aisleseat.
I nov. til San Diego med one-stop via EWR ( 752og 738 ). Single-aisle all the way.

Etter det gull og det blir flott med one-stop via EWR til HNL også med CO i vinter ( 752 og 764 ). Da får jeg håpe det blir lett å mekke seter.

Thomas, of course du skal ha slike benefits !!:wink :wink :exclamati

Hjelpe meg.... :) Litt for hard på flaska der nede??

Neida Tommy777, ikke flaska men mange halvlitere av Real Budweiser og Pilsner Urquell MEN også noen få små grønne 70% Absinth. Så vidt jeg vet er da vyer kommer over folk som f.eks Toulouse Lautrec......:colgate:

Back