Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Re: Usa shopping
Helt klart. All elektronikk handles ikke direkte eller lokalt, eks. Bose, Bang Olufsen, Apple, HP eller whoever tar alle skatt og handler du feks en laptop til 2000 dollar, sparer jeg her rundt 180 dollar på å handle den fra B&H istedetfor Apple direkte eller lokalt hos en Apple forhandler. Utvalget er også mye bedre på nett hos 0 skatt utsalg grunnet høyt volum
Dette er nok litt bransjeavhengig... For ekslusive konsumentvarer som jeg arbeider med er 0% sales tax på online salg et gigaproblem, da det nesten umuliggjør å kombinere online med lokale forhandlere. Dette tror jeg er et tap for både konsument og produsent. Og så taper jo staten en masse inntekter som de vel strengt tatt kunne hatt behov for.
Helt klart. All elektronikk handles ikke direkte eller lokalt, eks. Bose, Bang Olufsen, Apple, HP eller whoever tar alle skatt og handler du feks en laptop til 2000 dollar, sparer jeg her rundt 180 dollar på å handle den fra B&H istedetfor Apple direkte eller lokalt hos en Apple forhandler. Utvalget er også mye bedre på nett hos 0 skatt utsalg grunnet høyt volum