USA Julebord 2010 -- 21.-24. januar

La inn DL-nummeret mitt, så jeg har ihvertfall tilgang til preferred seats .. alle exit-setene var imidlertid tatt eller sperret ... :(

CO 166 - Seattle, WA (SEA) to Houston, TX (IAH - Intercontinental) on Sat., Jan. 23, 2010

Ikke hos din arbeidsgiver:D Jeg reserverte nettopp CO166 den 23/1 og kunne velge fritt blant nødutgang (nå er det selvsagt er forbehold om jeg kan bli forflyttet). Så 16A på langgrisen for meg

Ikke hos din arbeidsgiver:D Jeg reserverte nettopp CO166 den 23/1 og kunne velge fritt blant nødutgang (nå er det selvsagt er forbehold om jeg kan bli forflyttet). Så 16A på langgrisen for meg

Hvor bestilte du den? Er vel kun CO Plat (muligens gull?) som kan velge exitrow ved bestilling..

Edit: Så LN-MOW sitt innlegg nå..

Hvor bestilte du den? Er vel kun CO Plat (muligens gull?) som kan velge exitrow ved bestilling..

Edit: Så LN-MOW sitt innlegg nå..

plystre plystre plystre

Må bare reservere litt for meg selv først.... så kan vi jo alltids ta en titt på saken :drink

Nå er tilfeldigvis nødutgang på rad 18-19 på 739, da .... :p
Han har kanskje sikret seg det setet der aircon går i veggen og det mangler vindu så han kan sove uforstyrret av utsikten :lol: Kan virke som Noen har sett på seatexpert/-guru og ikke på det aktuelle setekartet til det aktuelle selskapet?

plystre plystre plystre

Må bare reservere litt for meg selv først.... så kan vi jo alltids ta en titt på saken :drink

Da kan vel du og jeg ta 19AC, da vel ... ;)

.. og rad 18/19 er forskriftsmessig blokkert på setekartet vårt, ja ...

*kremt* Til dere som er på god vei inn i reisedetaljer - det kommer om ikke lenge et eget underforum der kun Sea-deltagere får tilgang slik at man diskret kan diskutere hvem som skal dele seng med hvem og hvordan man skal fixe gratis GT og upgrades ;)

excel.gif
Kanskje han mente at han hadde notert bestillingen i $A$16 i arket sitt?

Bestilte akkurat samme flighten. Fikk valgt 15A, og så at setet bak var opptatt.. Exit-rows var 18 og 19.

Edit: Trodde jeg.. CO snakker tydeligvis ikke med Dnb Nor, så vi måtte prøve WIAS. Prøver referansenummeret på co.com, og får beskjed om at reservasjonen ikke er ticketed, men det skjer vel etterhvert?

Last edited:
Edit: Trodde jeg.. CO snakker tydeligvis ikke med Dnb Nor, så vi måtte prøve WIAS. Prøver referansenummeret på co.com, og får beskjed om at reservasjonen ikke er ticketed, men det skjer vel etterhvert?

WIAS sender deg to mailer. Først en bekreftelse, også en kvittering og billetter er billettert, som normalt skjer noen timer etter du bestiller

...og du bør ha husket å bruke linken!

WIAS sender deg to mailer. Først en bekreftelse, også en kvittering og billetter er billettert, som normalt skjer noen timer etter du bestiller

Det er jeg i utgangspunktet klar over. Blir bare litt smånervøs når ting først ikke funker ett sted, og deretter tror jeg noe er galt et annet sted ^_^

Edit: Linken ble brukt ;) Regner med at de 10 kronene i prisforskjell går til CK ;)

Last edited:
Ser ut som jeg har bestemt meg for å følge deg Martin....Kommer beskjed over helga... ^_^ Ser frem til et gjestebesøk i loungen på T5.....;)

Da var mine billetter internt i Nord-Amerika bestilt. Jeg flyr inn til SEA med UA322 kl. 12:56, og er booket på CO166. Da gjenstår bare turen frem og tilbake over dammen. Har ikke bestemt routing ennå, men det blir med Air Canada. Returen fra IAH blir i hvert fall med AC8110 kl. 11:40.

Jeg har store planer om å være med denne gangen, men kommer nok ikke til å bli med til Houston. Det blir både dyrt nok og styr nok med en av byene på ei langhelg.

Jeg ser at jeg ikke er på lista, så for å være klar:

Jeg er med!

Må ta et ørlite forbehold om at sjefen blir vrang på ferie i januar, og er som sagt ikke sikker på om jeg tar turen til Houston, men ser at jeg strøk i billettleting første gang.

Tok meg den frihet å legge til noen navn på lista. Om noen savner navnet sitt, og vet de har tenkt seg over, hyl ut.

Nå er tilfeldigvis nødutgang på rad 18-19 på 739, da .... :p

Da kan vel du og jeg ta 19AC, da vel ... ;)

.. og rad 18/19 er forskriftsmessig blokkert på setekartet vårt, ja ...

Hmmm da betyr det at den varianten på seatexpert er feil :(

Seatguru og CO sine egne sider, bekrefter nødutgang på rad 15 og 16 på både -900 og -900ER. Setekartet i bookingen min, sa nødutgang på rad 18 og 19, helt til noe skjedde, og nå viser også den 15 og 16. Har de nummerert om radene, for jeg vet at de hadde de lenger bak enn 16 da jeg fløy en av CO sine langgriser i fjor sommer.

Back