USA Julebord 2010 -- 21.-24. januar

Jeg har store planer om å være med denne gangen, men kommer nok ikke til å bli med til Houston. Det blir både dyrt nok og styr nok med en av byene på ei langhelg.

Panser! Jeg er med. Så snart jeg finner ut hvordan jeg skal legge opp uken så bestiller jeg billetter. Vurderer et par andre destinasjoner i USA før julebordet for å aklimatisere meg ;)

Jeg har store planer om å være med denne gangen, men kommer nok ikke til å bli med til Houston. Det blir både dyrt nok og styr nok med en av byene på ei langhelg.
Pris blir ikke rare forskjellen. Jeg finner T/R OSL-SEA for $712 med CO, mot $724 inkl. Houston.

Da var del to klar .... til den nette sum av $232 incl tax .. ikke så ille. Kunne ikke legge inn mitt UA-nummer ennå, men jeg regner med at det endrer seg om en måneds tid ... ;)
La inn DL-nummeret mitt, så jeg har ihvertfall tilgang til preferred seats .. alle exit-setene var imidlertid tatt eller sperret ... :(

CO 166 - Seattle, WA (SEA) to Houston, TX (IAH - Intercontinental) on Sat., Jan. 23, 2010

CO 1757 - Houston, TX (IAH - Intercontinental) to Atlanta, GA (ATL) on Sun., Jan. 24, 2010

Last edited:
Skal til USA en-to uker før dette (New York og Boston), kanskje jeg kan utsette noe og slå dette sammen ... Hadde vært moro.

Det er altså ca 4.200 kr. Jeg finner ingen slik pris på Contintental.com, men får kikke litt bedre.

Fant ruta til 4058 kroner på continental.com, men da må du evt. fly med en senere avgang enn den som er planlagt fra SEA til IAH. Skal man inkludere den, må man såvidt over 5000.

Da mangler vi bare Danny Kaptein! (Høres lissom ikke like kult ut som Stein Kaptein)

Slipper å bry oss om transport ogsa - bare ta trikken!! Vi må passe på å få medbrakt ..

Mye tyder på at dette blir min routing, koblet med AC i begge ender. Blir i så fall en fin blanding mellom sol, fly og morro i løpet av en drøy uke. Ikke er prisen avskrekkende heller!

Flyavgang 1 mandag, 18. januar 2010 Avreise: 14:00 St Maarten, Netherlands Antilles - St Maarten Ankomst: 17:47 Newark, USA - Newark Liberty International, terminal B
Flyselskap Continental Airlines CO874 e Fly: Boeing 737-700

Pristype: Økonomi med restriksjoner
Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 1t:43.

Flyavgang 2 mandag, 18. januar 2010 Avreise: 19:30 Newark, USA - Newark Liberty International, terminal C Ankomst: 22:40 Las Vegas, USA - McCarran International, terminal 1
Flyselskap Continental Airlines CO468 e Fly: Boeing 737-800

Las Vegas til Seattle

Flyavgang 1 torsdag, 21. januar 2010 Avreise: 07:30 Las Vegas, USA - McCarran International, terminal 1 Ankomst: 09:23 San Francisco, USA - San Francisco International, terminal 3
Flyselskap United Airlines UA309 e Fly: Boeing 757-200

Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 1t:17.

Flyavgang 2 torsdag, 21. januar 2010 Avreise: 10:40 San Francisco, USA - San Francisco International, terminal 3 Ankomst: 12:56 Seattle, USA - Seattle Tacoma
Flyselskap United Airlines UA322 e Fly: Airbus Industrie A320-100/200

Seattle til Houston

Flyavgang 1 lørdag, 23. januar 2010 Avreise: 08:30 Seattle, USA - Seattle Tacoma Ankomst: 14:41 Houston, USA - G.Bush Intercont, terminal C
Flyselskap Continental Airlines CO166 e Fly: Boeing 737-900

• Forklaring
  • e = e-ticket
  • NOK = Norske Kroner

Pris Passasjerer Pris Skatter Bestillingsgebyr

1 voksne x (2 410 + 480 + 25) = 2 915 NOK
Totalt for alle passasjerer 2 915 NOK

Hickok "tar en Speedbird" ser jeg? :D

Booking for min del skjer ila. helgen, om ikke før. Venter på avklaring fra et annet forummedlem jeg hadde tenkt å slå følge med. Ankommer da SEA fra LHR klokken 16:10 den 21/1, og forlater IAH klokken 16:30 den 24/1. Blir også å hive seg med på CO166.

Back