USA Julebord 2010 -- 21.-24. januar

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Da har avdeling øst hatt styremøte og vi har endelig spikra programmet for vårt 4. julebord i for avdeling vest

Som det kommer frem i overskriften, går dette av stabelen 21. til 24. januar.

Det som er nytt av året er at vi som vanlig starter i Seattle, mens Houston nå er med på programmet.

Preliminary program:

Torsdag 21. januar

Ankomst fra nær og fjern
Vi samles som vanlig på puben på Bainbridge for noen :drink og god mat

Fredag 22. januar
Boeing dagen. Vi jobber med programmet

Lørdag 23. januar
Avreise til Houston på morran
Diverse aktiviteter i Dag sin lekestue ved ankomst

Søndag 24. januar
Mer aktiviteter før hjemreise

Julebordhotellet blir det samme som i fjor, Sheraton Seattle til 128 daler pr. døgn i dobbeltrom

I Houston okkuperer vi Aloft Galleria til 84 daler pr. døgn i dobbeltrom

Last edited:
Ja, jeg er med:

tommy777
Dag Johnsen
LN-MOW
dc-8-63
Someone
Martin
PC
Gustavf
Hickok
learjet
LN-FHU
osv osv osv...
**Oppdatert deltakerliste ligger i et eget underforum for de som har bekreftet sin deltakelse**

Hotell Seattle
tommy777 deler med Dag Johnsen

Flight SEA-IAH lørdag
tommy777 og Dag Johnsen CO166 kl 0900

Hotell Houston

Last edited by a moderator:
Spørsmål: Hvordan kommer man seg fra SEA til IAH? Bestiller man selv, eller blir dette "organisert" på noen måte?

Vi tar nok CO166 klokka 9 om morran, 119 daler en vei. Her:

Seattle, WA to Houston, TX: 1871 miles 4 hrs 11 min
Continental Airlines Flight CO 166 on a Boeing 737 (jet) in coach class
Departs Seattle, WA (SEA) Sat, Jan 23 8:30a 4 hrs 11 min
Arrives Houston, TX (IAH) 2:41

Kanskje er utsolgt :P Vi tar bare imot ja, kanskje er hjertelig velkommen når man har bestemt seg ;-)

Det kan jo nevnes at hele pakken ligger i dag på $724 hos CO T/R OSL. Billig!

$724.38
11:05 am Depart Oslo (OSL)
Arrive Seattle (SEA) 7:57 pm Wed 20-Jan
Duration: 17hr 52mn
Continental Continental Continental 39 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.39 / Continental 1681 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.1681
Connect in Newark (EWR)

8:30 am Depart Seattle (SEA)
Arrive Houston (IAH) 2:41 pm Sat 23-Jan
Duration: 4hr 11mn
Continental Continental Continental 166 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.166
Nonstop flight

2:25 pm Depart Houston (IAH)
Arrive Oslo (OSL) 9:35 am tip+1 day Sun 24-Jan
Duration: 12hr 10mn
Continental Continental Continental 62 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.62 / Continental 38 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.38
Connect in Newark (EWR)

Dette er hos Expedia.

Da har jeg reservert 9 dobbeltrom med 2 dobbeltsenger torsdag til lørdag på Sheraton Seattle og i Houston fra lørdag til søndag på Aloft Galleria

Hmm, mye tyder på at det blir å ta hele uken fri. Har en uke til gode fra i år, som i så fall ryker her. Da blir det fort Vegas helgen før, og så avreise til SEA torsdag morgen. Jeg får OSL-LAS//IAH-OSL med AC for ca. 5k i oppgraderbar klasse. Dette høres ut som en god plan!

Når tror man at opplegget er ferdig på søndagen? Sitter og kikker på flighter, og lurer på om jeg skal ta den som går 16:30, eller den som går 20:35..

Da tenker jeg man satser på 16:30-avgangen til LHR. Er ganske sikkert med, men kan bekrefte 100% når det faktisk er booket.

...og jeg (og vi på kveldens fly&vin arrangement) som hadde håpet på 17. mai tog i Seattle.

Jeg jobber de første 6 helgene i 2010 - som alle tidligere år - men ønsker dere et knallbra nyttårsarrangement!!

Yay! Der kom den! MOW er nok som vanlig med, ja ..... ;)

Slår muligens følge med Tommy fra ORD ..

Det kan jo nevnes at hele pakken ligger i dag på $724 hos CO T/R OSL. Billig!

$724.38
11:05 am Depart Oslo (OSL)
Arrive Seattle (SEA) 7:57 pm Wed 20-Jan
Duration: 17hr 52mn
Continental Continental Continental 39 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.39 / Continental 1681 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.1681
Connect in Newark (EWR)

8:30 am Depart Seattle (SEA)
Arrive Houston (IAH) 2:41 pm Sat 23-Jan
Duration: 4hr 11mn
Continental Continental Continental 166 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.166
Nonstop flight

2:25 pm Depart Houston (IAH)
Arrive Oslo (OSL) 9:35 am tip+1 day Sun 24-Jan
Duration: 12hr 10mn
Continental Continental Continental 62 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.62 / Continental 38 operated by CONTINENTAL AIRLINES, INC.38
Connect in Newark (EWR)

Dette er hos Expedia.

Huff!
Dette var mye turistklasse!! Hva måtte "herligheten" koste i biz?
Og dersom man kjøper biz ut av Oslo, får man da First på leggene innenriks automatisk, eller koster det ekstra?

BF:cool2

Huff!
Og dersom man kjøper biz ut av Oslo, får man da First på leggene innenriks automatisk, eller koster det ekstra?

Sjekket samme ruten i biz vha WIAS og da kom "herligheten" på i underkant av 21 laken. Stod at det var biz på innenriks-flighten.

Huff!

Det fins ein slik verdsvevside, kalt continental.com, hvor ein kan finne ut slikt ;)

Der kan forøvrig velge klasse på hver enkelt flight, når man søker på multicity bookings. Søkte på ruta til Hickok, og i First/BusinessFirst, kommer det på 20,963 NOK. BusinessFirst kan forøvrig anbefales, og kan kan det forkortes BF, akkurat som nicket ditt :D

Edit: Ser at jcnorway fant samme pris hos WIAS: Kan da minne om, at ved å trykke på linken øverst på forumet, støtter man samtidig driften av foumet med noen kroner ;)

Rabattert business paa CO bookes inn i First Class paa domestic leggene. Saa 20K er slett ikke verst for en slik reiserute. Man kan sikkert ogsaa velge IAH-FRA-OSL med CO dersom man oensker aa tilbringe mer tid i Houston soendag

Back