svgspotter
ScanFlyer Gold
Hei,har bestilt en pakke fra aviation megastore og det står at den har annkommet Sola, Norway, men den har ikke komt på døra enda
noen som kjenner til UPS?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Brukt de mange ganger, brått så dukker de opp på døra de. Sporings funkjsonen de har er veldig grei den![]()
Det beste er vel å ringe UPS...![]()
Er det nødvendig da? :drunk: det står at pakken er levert men det har ikke kommet noe enda![]()
Poenget mitt er at det sikkert er enklere å få konkret svar dersom du ringer transportøren og hører med dem, istedenfor å spørre på et flyforum... :68:Er det nødvendig da? :drunk: det står at pakken er levert men det har ikke kommet noe enda![]()
Har bestilt en gang hos aviation megastore via UPS. det fungerte fint å jeg fikk pakken levert på døren sånn ved 2-3 tiden, dette er 1 år siden. Nå håper jeg virkelig alt dette ble verdt 45 euro for en 15 euro modell
Høh..
Jøye meg... -45 Euro ? Har du betalt det i frakt ?
Vil si det er forferdelig dyrt isåfall ! -Det er mange andre steder å handle fra som tilbyr frakt for en 1/400 modell på 10-20 dollar....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.