Unødig hetsing av KLM

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Unødig hetsing av KLM'

KLM mener det er uetisk å gå til media.....?.... Den var ny....

Det er ikke nødvendig å bruke ukesvis på å betale tilbake penger som er blitt trukket feil. Jeg ble trukket to ganger på en restaurant nå ganske nylig. Jeg ringte dem opp da jeg oppdaget det. De beklaget veldig, lovte å rette det opp og håpte at jeg kom tilbake senere igjen på tross av tabben de hadde gjort. 2-3 dager senere var pengene tilbake på min kredittkort-konto. Samme skjedde i Portugal i en koffert-butikk for et par år siden - dobbeltrekk. Mannen var lei for tabben han hadde gjort ("I'm so very sorry") og pengene var på plass etter kort tid.

Dette er slettes ikke hetsing av KLM, men en dame som er fortvilt fordi hun ikke får igjen pengene når KLM har gjort en feil. Da er media en svært effektiv metode. Og journalistene vet å fyre litt ekstra oppunder. Dette har ingenting med ID å gjøre.

BF, da er det bare å ikke lese denne tråden, men kanskje lider du som de flere andre her på forumet av "nabokjerringsyndromet" :spin:

Originally posted by LN-KGL

BF, da er det bare å ikke lese denne tråden, men kanskje lider du som de flere andre her på forumet av "nabokjerringsyndromet" :spin:

Dette har jeg ikke lest da jeg ikke bryr meg om denne tråden lenger!
Dette er en automatisk generert tilbakemelding!

BF:lol

Jeg må innrømme at det er fristende å gå til media mange når man opplever elendig service. Jeg er for tiden fristet av å henge ut et visst bonusprogram i et kjent tysk flyselskap, men de skal få sjansen til å ordne opp, og til media vil jeg ikke gå, men servicen er under enhver kritikk.

Uansett har KLM oppført seg merkelig i denne saken. Kvinnen kunne å ha sagt fra at hun ville gå til media om ikke KLM ryddet opp. ID eller ikke, det dreiet seg jo om noen tusenlapper som KLM hadde trukket uregelmessig, dette burde de ha ordnet opp i kjapt.

For å si det slik, slik man ofte opplever at dolk i store sleskap gjemer seg bak litt for kjappe og enkle "er ikke min feil", "ikke mulig", "noen andre" og alt mulig rart, inklusive det man vet godt selv er direkte løgn, så synes jeg det at man som en liten kunde er godt innenfor sin fulle rett i å dra noen litt gjennom gjørmen slik.

-A

På meg virker det som hele sannheten om de virkelige forholdene har forsvunnet. Jeg ville i hvertfall ikke basere meg på denne saken for å avgjøre hva slags service man kan få hos KLM.

Når det gjelder ID/AD billetter så er det nok ikke så hemmelige, men som ansatt så er det en del av avtalen med arbeidsgiver at dette ikke skal nevnes offentlig. Det er heller ei en rettighet.

Back