Replying to Topic 'Unødig hetsing av KLM'
KLM mener det er uetisk å gå til media.....?.... Den var ny....
Det er ikke nødvendig å bruke ukesvis på å betale tilbake penger som er blitt trukket feil. Jeg ble trukket to ganger på en restaurant nå ganske nylig. Jeg ringte dem opp da jeg oppdaget det. De beklaget veldig, lovte å rette det opp og håpte at jeg kom tilbake senere igjen på tross av tabben de hadde gjort. 2-3 dager senere var pengene tilbake på min kredittkort-konto. Samme skjedde i Portugal i en koffert-butikk for et par år siden - dobbeltrekk. Mannen var lei for tabben han hadde gjort ("I'm so very sorry") og pengene var på plass etter kort tid.
Dette er slettes ikke hetsing av KLM, men en dame som er fortvilt fordi hun ikke får igjen pengene når KLM har gjort en feil. Da er media en svært effektiv metode. Og journalistene vet å fyre litt ekstra oppunder. Dette har ingenting med ID å gjøre.
KLM mener det er uetisk å gå til media.....?.... Den var ny....
Det er ikke nødvendig å bruke ukesvis på å betale tilbake penger som er blitt trukket feil. Jeg ble trukket to ganger på en restaurant nå ganske nylig. Jeg ringte dem opp da jeg oppdaget det. De beklaget veldig, lovte å rette det opp og håpte at jeg kom tilbake senere igjen på tross av tabben de hadde gjort. 2-3 dager senere var pengene tilbake på min kredittkort-konto. Samme skjedde i Portugal i en koffert-butikk for et par år siden - dobbeltrekk. Mannen var lei for tabben han hadde gjort ("I'm so very sorry") og pengene var på plass etter kort tid.
Dette er slettes ikke hetsing av KLM, men en dame som er fortvilt fordi hun ikke får igjen pengene når KLM har gjort en feil. Da er media en svært effektiv metode. Og journalistene vet å fyre litt ekstra oppunder. Dette har ingenting med ID å gjøre.