Originally posted by FlyHi
Det er under al kritik, at denne kvinde går til medierne med denne sag.
Når man har ID-rettigheder accepterer man også visse vilkår i denne forbindelse og det er bl.a. (ihvertfald de regler jeg kender) at man ikke taler med andre passagerer el.lign om disse rettigheder og vilkår og priserne på billetterne.
Jeg forstår ganske udemærket, at KLM fratager familien deres ID-rettigheder med selskabet - i virkeligheden burde det selskab som hendes kæreste er ansat i også fratage ham ID-rettigheder på øvrige selskaber og selskabet selv, da hans (og kærestens) (mis)brug af reglerne ifm. dette personalegode har stillet det selskab der yder dem dette gode i et dårligt lys og dette potentielt sagtens kan ske for andre selskaber også.
Naturligvis er det ærgerligt at KLM trækker beløbet to gange og er langsomme til at tilbagebetale pengene, men det må være en sag mellem KLM og ID-pax'en - ikke medierne. Hvis pengene så ikke kommer, så må det være en sag mellem KLM og det selskab ID-pax er ansat i, da det er med dem aftalen er lavet. Det er både uproffessionelt, lavt og useriøst at gå til medierne med denne sag.
Hvor er det ærgerligt at sådanne kværulanter skal være med til at ødelægge et godt personalegode for en masse branchefolk, hvor hovedparten heldigvis har fundet ud af at opføre sig ordentlig og overholde de regler der gælder. Og hvor er det endnu mere ærgerligt, at medierne æder denne historie råt uden at lave en grundig research for dermed at finde ud af at denne historie ikke er en historie, men blot endnu en kværulant.