Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tror det går greit om denne Herr Danielsen i Chicago mister litt status - han tar det sikkert med godt humør
 Kommer nok i morgen skal du se. Kanskje.
 Kommer nok i morgen skal du se. Kanskje.

Oi, må være en av de tristeste sidene jeg har sett på lenge... snakker vi flashback to the 90's eller? Men den funker vel, og det er jo det som teller (mest i alle fall).
Synes det var fornuftig å beholde COs side -- langt å foretrekke fremfor tidligere UAs.
Støttes, på de gamle UA-sidene kunne man bl.a. ikke få priset billettene i NOK, eller (formelt sett) kjøpt billetter med norsk adresse. CO-sidene har jo også en mye bedre støtte i søkemuligheter for billetter, samt at man kan kjøpe bonusbilletter med SAS på siden. (UA hadde ikke SK inne så vidt jeg husker)
Virker som united er litt kjipe på godsakene for trofaste kunder, så en tweet fra skateguruen Tony Hawk om at han fikk en egen nametag til kofferten sin og et par drikkekuponger etter å ha oppnådd 1 mill miles. Er vel bare å styre unna eller?
linkydinky: https://twitter.com/#!/TONYHAWK

De har vel ikke malt om CO sine, bare byttet navn, men UA sine er langt fra malt om i CO sine farger med United navn...
CHICAGO, Aug. 3, 2012 /PRNewswire/ --*United Continental Holdings, Inc. (NYSE: UAL) today announced that the company has reached an agreement in principle on a new joint collective bargaining agreement with the Air Line Pilots Association (ALPA) representing pilots at the United and Continental subsidiaries. The agreement is subject to definitive documentation, approvals by the ALPA master executive councils of each subsidiary and ratification by the company's pilots.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	