United med San Francisco-Singapore

Someone

Moderator
Medlem
I serien lange ruter er United nå neste mann ut når de nå starter San Francisco-Singapore. Ikke verdens lengste med 8446 miles (7339nm), men de hevder den er lengst for amerikanske selskaper. Vil bli fløyet med 787-9 og tar rundt 16:20 den ene veien, og vil være den lengste i verden fløyet med 787

http://finance.yahoo.com/news/united-airlines-operate-longest-scheduled-010000485.html
Daily Boeing 787-9 Dreamliner service to Singapore begins June 1, 2016
New service joins United's growing list of new routes launching this summer from SFO to Tel Aviv (TLV), Xi'an, China (XIY) and Auckland (AKL)

UA1 SFO-SIN 2325-0645+2
UA2 SIN-SFO 0845-0915

Ser forresten rutenummer blir UA1 og UA2, og er en av flere nye destinasjoner fra SFO for United

Last edited:
16 timmar i Uniteds ekonomiklass är inte vad jag skulle välja men det är väl bra att de satsar.

Undrar hur det slår mot SQ och deras SIN-HKG/ICN-SFO?

Var nevnt på Airliners.net at en kar som fløy SIN-HKG der flyet fortsatte til SFO hadde spurt hvor mange som skulle helt til SFO fra SIN. FA svarte 40 PAX. Men flyet var så og si fullt da det dro videre fra HKG. Spørs om UA får dette til å gå rundt.

Var nevnt på Airliners.net at en kar som fløy SIN-HKG der flyet fortsatte til SFO hadde spurt hvor mange som skulle helt til SFO fra SIN. FA svarte 40 PAX. Men flyet var så og si fullt da det dro videre fra HKG. Spørs om UA får dette til å gå rundt.

Tja, nå skal man være forsiktig med og basere dette på enkelt observasjoner. Har selv fløyet SIN-HKG strekker på denne ruten med SQ, og da var inntrykket at det på economy hvor jeg satt, var ganske mange som skulle videre HKG-SFO. Antar ikke med business og first, hvor vel pengene gjøres på denne ruten

Og med store Star-hubber i begge ender, lave drivstoffpriser, så er det andre annonserte ruter jeg tviler mer på enn denne

Sånn mer generelt, hvor interessant er det med 15t + ruter i den større sammenhengen? Jeg tenker at det må være en max grense for hvor lenge man gidder å oppholde seg på samme fly? Tenker da spesielt om man fly økonomi...

Back