United med EWR-BGO sommeren 2022

Er vel også noen borti junaiten som har funnet ut at det er greit å sende turister rett inn i det fineste området i Norge

Ja, det blir nok feed/videreforbindelser i begge retninger (i Norge og USA). SAS kan sikkert fly noen inn fra fra oevrige ruter om det fullt fra ARN/CPH/OSL.

Ja, det blir nok feed/videreforbindelser i begge retninger (i Norge og USA). SAS kan sikkert fly noen inn fra fra oevrige ruter om det fullt fra ARN/CPH/OSL.

SAS har tidligere visst null interesse for å feede United i Skandinavia og forholdet mellom de to har vært ganske dårlig

United mangler vel interline med Widerøe, men tipper dette kommer på plass nå

SAS har tidligere visst null interesse for å feede United i Skandinavia og forholdet mellom de to har vært ganske dårlig

United mangler vel interline med Widerøe, men tipper dette kommer på plass nå
De mangler neppe interline, for om du søker opp BGO-EWR alle dager, så kommer ruten via LHR med WF opp som et av de første alternativene.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

De mangler neppe interline, for om du søker opp BGO-EWR alle dager, så kommer ruten via LHR med WF opp som et av de første alternativene.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Ikke nødvendigvis tilfelle, men kommer nok på plass i god tid.

Tipper samarbeid med widerøe er en av grunnene til at de valgte Bergen. Widerøe har gjort en god jobb med å bygge ut sitt nettverk fra Bgo, så er en god måte for Amerikanere å komme seg videre rundt i Norge. Så vil tiden vise om det er nok passasjerer til å holde på ruten

Veldig kjekt å få denne ruten tilbake. Fløy den sist da DY hadde 737Max på ruten, og for vår del var det veldig å fin måte å enten starte en ferie på (med en eller to overnattinger i "The big apple" før vi dro videre) eller ta en langhelg.
DY fløy jo til Stewart som jeg synes var en grei plass å komme til, men for transfer videre er nok United sin løsning nå "et par hakk bedre".

Noen som sitter på oversikt over hvilket belegg DY hadde på ruten da de fløy den?
Inntrykket mitt var bra, men etter dialog med andre kollegaer på flyplassen var det litt "bob bob" og overaskende få har tro på United vil være hos oss særlig lenge..

@Speedbird: Norwegian hadde godt belegg på sommeren, men når høsten og vinteren kom ble det i minste laget. Som sommerrute fungerer det nok fint for United.

Vi hadde ihvertfall en hyggelig tur Stewart - Bergen Februar 2018. (50 pax) :)

United har jo MAX, men foreløpig ingen i passende konfigurasjon. Men hvem vet? Kanskje om et par år ….

Fine rutetider og dager, bl.a. for langhelg;
BGO-EWR 146
EWR-BGO 357 (+1)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ruteåpningen dekkes forresten live på intstagram av Martin Langaas, på kontoen: Seafoodflyer

På første flyvning så står flyet på BGO til i morgen, kanskje jeg tar turen før det flyr tilbake søndag [emoji1] Ellers flyr det tilbake samme dag[emoji847]

Ifølge Bergensavisen inviterte Flesland en haug med spottere on site til å følge beggivenheten. Kult gjort av BGO, så kommer sikkert en del bilder etter hvert

Og en gammel Vanguard-kollega av meg var ombord.

366d9decbc828affeb64aef729a9dfde.jpg

Står fortsatt «Subject to government approval» på all digital reklame på BGO i dag, kanskje på tide å oppdatere - kan forstå at det kan medføre usikkerhet for enkelte. Alt ikke digitalt var oppdatert [emoji847] Ellers har de fikset seg inngang på Bergen Lounge for de bedre betalende (ikke Star Gold, det har LH til sammenligning).

N58101 som står på BGO. FR24 sier den er kansellert som UA271 i dag, og skal til EWR som UA3049 i morgen.

Back