• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Alaska kvitter seg med Airbus og Dash innen utgangen av 2023

OttoL

ScanFlyer Crusty
Medlem
Fra Jason Rabinowitz:
https://twitter.com/AirlineFlyer


Men siden de beholder Embraer-maskinene er de ikke "Proudly all Boeing", som de tidligere vel har hatt på de fleste Boeing-flyene sine. Airbus-flyene fikk de jo med på kjøpet da de slo seg sammen med Virgin America.
 
Re: Alaska kvitter seg med airbus og Dash innen utgangen av 2023

Og Embraerne er jo teknisk hos Horizon
 
Ikke mye Virgin igjen der. Litt synd, hadde veldig godt produkt. Det har/hadde Alaska og, men stor forskjell på og fly Menn til Alaska og manbuns fra SF til NY.
Har 50 stykker jeg jobbet med i Virgin, de jeg har kontakt med er ikke positive til og bytte til røret fra 60 tallet.
 
Re: Alaska kvitter seg med airbus og Dash innen utgangen av 2023

Og Embraerne er jo teknisk hos Horizon

Og hos Skywest - begge har «operated by …..» under Alaska Logo’en - og ombord er det lett aa kjenne igjen Horizon som har en annen Inflight Service (bedre !)

Er ellers enig med Midtiblinken at Virgin America var meget bra - savner dem. Alaska var meget bra dengang min kone var Flyvertinne der, de er igjen meget bra - utvilsomt foerste valg her
 
Ikke mye Virgin igjen der. Litt synd, hadde veldig godt produkt. Det har/hadde Alaska og, men stor forskjell på og fly Menn til Alaska og manbuns fra SF til NY.
Har 50 stykker jeg jobbet med i Virgin, de jeg har kontakt med er ikke positive til og bytte til røret fra 60 tallet.


Er vel få piloter som foretrekker 737 over 320
 
N921VA får æren av å fly siste avgang. AS1126 Seattle-LAX i kveld. N922VA flyr akkurat nå den nestsiste ... (Bilde: Seattle 2021 - eget)

sea02.jpg
 
Ikke mye igjen av Virgin America…I starten sa man vel at flere elementer av det Virgin America tilbød skulle videreføres og gjenkjennes i nye Alaska. Ble det slik?
 
Back
Top